{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

2 katte sammen. Hjælp?? {{forumTopicSubject}}

Vi har næsten lige fået en flot han kat, men vores hunkat er på ingen måde glad for at han er i vores lejlighed, ved ikke helt hvad vi skal gøre, hun hvæser hele tiden af ham og han virker bange for hende og tør ikke komme ind i stuen..

Kan det have noget at gøre med at han er 1½ mnd ælder end hende, Vores hunkat er 5 mnd og han er 6-7 mnd. Har overvejet at komme af med ham igen, da jeg ikke ved hvad jeg skal stille på med dem.

Er der nogen der har nogen gode råd??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 katte sammen. Hjælp??
  • #1   21. mar 2007 Hvor langtid har de gået sammen ?

• #2   21. mar 2007 siden den 18 / 3

• #3   21. mar 2007 giv det en chance det er kun naturligt at de ser hinanden an. der kan som skrevet af de andre gå langt tid. nogle gange måneder. og nogle gange går der kun dage.

• #4   21. mar 2007 jeg er lidt bange for at de begge to bliver stresset af det. ved selv hvordan det er og være stresset, og det er ikke sjovt.

• #5   21. mar 2007 Hej... Det lyder til at du er lidt stresset over situationen... Tag det roligt giv giv dem lidt tid til at finde ud af det.. Så skal det nok gå... Det er jeg sikker på... :))

• #6   21. mar 2007 Hankatten var/er meget sky da vi fik han og det hjælper jo ikke at hun hele tiden hvæser af ham....

kan alder have noget at sige???

• #7   21. mar 2007 Du bliver nød til at give dem noget tid... de har jo kun været sammen meget få dage, så de skal jo begge lige vænne sig til deres nye hverdag. Der kan sagtens gå noget tid. Men jeg tror ikke der vil gå så længe, da de jo ikke er så gamle nogen af dem.

Jeg syntes at det ville være synd at give hankatten væk igen allerede. Giv ham nu lige en chance. Dette er helt normalt. Du skal se, det ender nok med at de bliver de bedste venner, hvis du lige giver dem tiden til at lære hinanden at kende, og at de hver især finder deres plads i forhold til hinanden.
    Jeg håber virkelig at du giver det en chance. Jeg syntes at det ville være rigtig synd, hvis han skulle flytte igen.
    Held og lykke med det...

• #9   21. mar 2007 op med humøret. synes ikke at det lyder så slemt. det er jo blot lidt hvæsen... ingen vilde kampe eller noget. jeg tror at de efter et par uger allerede leger lidt sammen. din nervøsitet skulle nødigt smitte af på kattene, så lidt frisk mod smiley sender lidt gode vibrationer. hehe.

• #10   21. mar 2007 vi fik alfe´s bror hjem for nogle uge siden og han var godt nok helt oppe og køre.. Dvs det var de begge.. Jeg har brugt filiway og jeg synes det har virket utrolig positivt på dem begge.. Alex var også utrolig sky og det tog alligevel 3 uger før han sådan kom ud og kiggede rundt.. men idag er han ude dagen lang, leger sammen med alfe og hygger sammen med ham på sofaen... Ting tager tid og det kan sagtens tage laaaang tid.. Så længe de ikke fare lige i flæsket på hinanden når de ses så skal du bare tage det helt rolig....

Hav tålmodighed...

Kommentér på:
2 katte sammen. Hjælp??

Annonce