680 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nogle gode råd omkring fældning..? Nogle gode råd omkring fældning..?

Hej med jer!

Er der nogle der har et godt råd? Min kat fælder utrolig meget, og helt ekstremt i sommerhalvåret. Han er indekat. Jeg sørger for at børste ham jævnligt og få ham vasket en gang i mellem, men jeg synes ikke rigtig det hjælper..

Kan man give ham nogle vitaminer eller noget andet der kan lette lidt på hans hårtab?

MVH Mille

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle gode råd omkring fældning..?
  • #1   21. mar 2007 Hej, jeg tilslutter mig lige denne tråd, for jeg synes godt nok også at min jasmin fælder... Der er simpelthen kattehår overalt... Jeg er nød til at støvsuge ihvertfald hver anden dag, for at holde det nede.

Jasmin har en rigtig blød pels, mens Busters er mere stivpelset i det, men det er mest jasmin der fælder..

Nogle gode råd til mig også *s*

• #2   21. mar 2007 Børste og børste jeres katte.. smiley find den kam/børste der er bedst til jeres kats pels.. smiley

• #4   21. mar 2007 Hvis den er korthåret, kan en tættekam bruges... Det fik jeg råd om herinde tidligere, og min kat nyder det, når han altså har lyst.... og den er effektiv nok til at fjerne de værste løse hår... smiley

• #5   21. mar 2007 Min er korthåret, men der er nu alligevel meget pels på det bette dyr. Det kan være jeg skulle prøve sådan en tættekam på ham..

Han får Royal Canin Fit at spise.. Jeg synes bare jeg engang har hørt noget om at det kan hjælpe hvis de får nogle særlige vitaminer.. Er det helt forkert..?

• #6   21. mar 2007 Igen, børste og børste.. Putti's hår står også bare af hende så jeg næsten ku tro hun blev skaldet.. smiley ej.. hehe..

Man kan købe sådan en legeting, som børster håret af når de går igennem.. Har ikke selv en, men synes det lyder rigtig smart..

• #7   21. mar 2007 husk du ikke må bade ham aaalt for tit.. 4 5 gange om året uden shampoo og 2 gange om året med shampoo.... det kan godt gøre den fælder meget

Kommentér på:
Nogle gode råd omkring fældning..?

Annonce