{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Hjælp min killing spise de stores mad. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer alle sammen.

Jeg har et stort problem så jeg vil gerne høre jer derude hvad i synes og om i har nogle ideer til at hjælpe os.

Problemet er at min killing ikke vil spise sin egen mad, han vil hellere spise af de stores mad. Jeg tror det er fordi han ser de store spise der også vil han heller have det. De stores mad stor ude i køkkenet og hans mad står i soveværelset så vi har bare en lille mulighed med at holde øje med hvem der spiser hvad.

Håber i har nogle gode ting i kan komme med som kan hjælpe.

Mvh Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp min killing spise de stores mad.
  • #1   24. mar 2007 Her i huset har vi katte i alle aldre - :o)
    Jeg har blandet deres mad sammen. Der er kitten - beatuy and fit og oral care i en og samme skål. ( i øjeblikket)
    Jeg har nemlig opgivet af give kitten til killinger, der hellere vil spise voksenmad og voksenmad til voksne, der hellere vil spise killingemad.

Derudover får de alle hak oksekød - muslinger - fisk - svinekødsterninger osv - en gang om dagen......

• #2   24. mar 2007 Det gør ingenting at killinger spiser voksenfoder,her har alle katte adgang til alle slags foder.Det giver kun eet problem...Nemlig at Dino eellsskkeerr royal canins babyfoder,suk...han er altså tyk nok i forvejen...:-)) !!

• #3   25. mar 2007 Okay tak for jeres svar.

Jeg troede bare ikke han måtte få de stores mad, det var derfor men jeg tror bare jeg blander deres mad sammen så. Mange tak for hjælpen.

• #4   25. mar 2007 Killingen må godt spise de voksnes mad - det vigtigste er, at den spiser:-)

Jeg havde engang et helt kuld killinger, der pure nægtede at spise killingefoder af nogen art - de gik allesammen direkte fra modermælken til voksentørfoder. Efter at have revet håret ud på migselv i frustration - og prøvet mange forskellige fodermærker - fordi killingerne *skulle spise killingefoder*, skulle de! - lod jeg dem spise voksenfoder... det vigtigste var vel, at de spiste! De voksede op til at blive finde store smukke katte alligevel.
    Så mit råd til dig: slap af! Lad killingen spise, hvad den har lyst til. smiley

Kommentér på:
Hjælp min killing spise de stores mad.

Annonce