994 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Birma - han eller hun? Birma - han eller hun?

Hej...
Er der nogen af Jer Birma-ejere der kan svare på om der er stor forskel på en neutraliseret birmahun og en kastreret birmahan?
Skal nemlig snart vælge en killing og der er både hanner og hunner i kuldet. De er SÅ dejlige allesammen, så har svært ved at vælge!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Birma - han eller hun?
  • #1   7. maj 2007 ja som sagt så ved jeg det ikke men hvor skal du ha killing fra... .:o)

• #2   7. maj 2007 Ja, men tænkte om der var andre der måske var online, som vidste det:0)

Vi skal have killing fra en opdrætter i Århus. Og jeg vil selvfølgelig spørge til det, det kunne bare være rart at vide lidt inden vi skal op og vælge en killing.

• #3   7. maj 2007 Britta - Mange tak, det var jeg ikke klar over.
    Jeg har nemlig en kattebog derhjemme, hvori der stå at der er stor forskel på hunnerne og hannerne (alle katte), men det er jo så nok for de ikke-neutraliserede:0)

• #4   7. maj 2007 Jeg ville også vælge en hankat...

• #5   7. maj 2007 Den killing vi ender ud med skal ikke være andet end en kælekat, så vil bare gerne have en sød og rar kat:0)

• #6   7. maj 2007 faktisk synes jeg ikke du skal ligge dig fast på et køn smiley gjorde det selv, men det blev ændret, og er glad for det.. du skal kigge på killingerne og se hvem af dem der tiltaler dig..

hvis du fra start siger du vil have hankat, "ser" du jo kun hankattene, og derved ka man gå forbi en hunkat der bare "bestemt" for dig smiley så vær åben overfor begge køn når du kigger kælekat, da nogle hunkatte kan være MINDST lige så kælne osm nogle hankatte smiley

• #7   7. maj 2007 Hehe, skal du have killing fra Anja?

de er bare SÅ skønne smiley

Til dit spørgsmål, så kan jeg sige, at kastrerede birmahanner er mest kælne og kontaktsøgende.

• #8   8. maj 2007 Lone - Ja, det er Anja vi skal have killing fra:0)
    De er nemlig MEGA dejlige!!!

Pia Ø - Jeg tror du har ret! Jeg har indstillet mig på at slippe tankerne om et bestemt køn, og fornemme mig frem til den kat der er bestemt for mig og min kæreste:0)

Mange tak for alle de fine svar!

• #9   8. maj 2007 Gitte smiley

Anja er en meget god veninde af mig smiley

Hendes Fie (Fiona Ni-Ma) er mit opdræt smiley så jo jeg synes hendes katte er mega dejlige, selvfølgelig *LOL*

• #10   9. maj 2007 Lone:0)

Jeg havde slet ikke lagt mærke til at Fie er fra dit opdræt, men jeg har jo også "kun" haft øje for killingerne for tiden;0)

Glæder mig helt vildt til at vælge en killing, de er bare SÅ dejlige de små. Det bliver i hvert fald svært at vælge:0)

• #11   9. maj 2007 Altså, jeg har nogle super kælne hunkatte. Så dem kan jeg også anbefale. Og når du får dem neutraliseret meget tidligt (går ud fra de bliver det inden de forlader opdrætter, eller?), så tror jeg ikke du skal gå efter kønnet, men derimod hvilken af de små ultotter du nu bedst kan lide :o)

• #12   9. maj 2007 Eva - Vi vil få katten når den er omkring 14-16 uger, og der vil den have fået alle vaccinationer, være neutraliseret, være chippet m.m.

Vi må se hvad der sker, man kan jo ikke på forhånd sig hvem af de små man forelsker sig i, når man sidder med dem for første gang:0)

Kommentér på:
Birma - han eller hun?

Annonce