{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattemad og hund?
  • #1   29. aug 2007 der er ikke meget du kan gøre.. udover at lære hunden det må man ikke spise.... ellers stile madet et sted hvor hunden ikk kan komme til

• #2   29. aug 2007 da vi havde hund satte vi maden på kumme fryseren så han ikke kunne nå det. i starten var det lidt svært for kattene og forstå fordi vi normalt ikke vil ha dem gående på borderne, men til sidst vidste de at det var ok der :o)

• #3   29. aug 2007 vi har kattens mad på bryggersbordet, ellers tømmer hunden skålen med det samme.

• #4   29. aug 2007 Vores katte har deres mad på bryggersbordet. Og på terassen har vi også sat maden op på et bord.

• #5   29. aug 2007 her hjemme er katten så priviligeret at den har sit eget værelse. Der står dens mad og vand og kattebakke. Hundene ved at de ikke må gå derind.

• #6   29. aug 2007 Da jeg havde schæfer, var det aldrig noget problem ( opdragelsen ), men nu uh ha. Har en schweizisk hyrdehund, som at ha en hund/kat blanding. Købte hende da hun var 1 år og 3 mdr, et ynkeligt syn, alle knogler stak ud, radmager, og ik nok m det, de havde bundet hende så nylon snoren havde brændt sig ind på det ene bagben, troede faktisk hun mistede det. Nu har hun et ar hele vejen rundt, som ik går væk, ses tydeligt, da hun er hvid.Forsøger at opdrage træne hende dagligt, men men, som min veninde siger: jeg har virkelig fået kam til mit hår. Aldrig har jeg haft sådan en hund.Men hun blir her, for hun er trods alt en sød hund.

• #7   29. aug 2007 Jeg har en lille låge, så hunden ikke kan komme ind i køkkenet. Kattene kan også spise og ha deres mad i fred.

Kommentér på:
Kattemad og hund?

Annonce