555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

foder efter neutralisering foder efter neutralisering

Hejsa - jeg har brug for lidt råd fra folk med erfaring.....

Jeg skal havde mine katte ud og neutraliseres på torsdag og det er første gang jeg derefter får en kat der er blevet neutraliseret... - hvad gør jeg med foder, jeg har hørt at de ikke kan få den samme mængde som før og foderet skal være noget specielt m.m...

- Jeg foder med olivers.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder efter neutralisering
  • #1   16. okt 2007 Du kan få noget foder fra Royal Canin, som er specielt til neutraliserede katte... Ellers så tag i din dyreforhandler og forhår dig, de ved med sikkerhed hvad der vil være bedst for din misser...

Godt at du får den neutraliseret...

VH BettinaH

• #2   16. okt 2007 Mikkel har taget et par kilo på... vi fortsatte med killingefoder til han var ca 8-10 mdr hvor vi gik på voksenfoder.. da han har taget for meget på, er vi nu gået over på light... og den samme tur får Nynne nok - hun skal sterilisere den 1.11

• #3   16. okt 2007 Jeg har lige fået min ene kat steriliseret i dag og her fik jeg en pose Science - Neutered Cat - Young Adult med i prisen fra dyrlægen. Jeg bruger normalt Science og synes det er et godt mærke.

Jeg har selv lige forhørt mig med Olivers fordi jeg synes at det lød til at være rigtig godt. Men den veterinærsygeplejerske jeg snakkede med ville ikke anbefalde det til neutraliserede katte. Der står også i papirerne fra Olivers at man skal bruge mad fra dyrlægen hvis katten er neutraliseret.

• #4   16. okt 2007 du kan os forsætte med olivers de har sikker os en serie til neu misser ellers så er der ikk den store forskel end man bare skal holde øje som Lena siger er hendes mikkel blevet mere dovne det vil sige er en kat mere doven vil dne os tage på så der skal man nok være lidt obs på hvor meget den spiser og så stille mad frem efter det behov..

• #5   16. okt 2007 HUm ja jeg husker det med vores hankatte da de var blevet kasteret men der synes jeg ikke der var så mange forholdsregler som der nu er med hunkatte...

er der ikke noget med man skal passe på noget med magnesiumet eller er det fosforen i fodret.... ???

• #6   16. okt 2007 Jo, det er magnesium og fosfor man skal passe på ikke ligger for højt. Men det er vist især hAnkastrater, man skal være obs på pga. det snævre urinrør. Hvis der dannes urinkrystaller/sten, kan det blokere for urinen hvilket er livstruende.

Kommentér på:
foder efter neutralisering

Annonce