6.227 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Dækker ikke sin afføring til?! Dækker ikke sin afføring til?!

Ja.. Min dejlige lille Imix dækker ikke sin afføring til... Har lagt mærke til at han da godt nok skraber, men han "rammer" ligesom ikke.

Hvordan kan det være? Er lidt træls, da det lugter ekstra meget og vi betaler ekstra for grus, som tager lugten...

Chili - vores anden kat - går så oftes ind og dækker det til - Virker underligt.

Skal lige siges at Imix er snart ½ år smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækker ikke sin afføring til?!
  • #1   28. okt 2007 Der er da også nogen af mine som ikke selv dækker det til.. Og så er der Desse som meget ivrigt og i laaaaang tid står og skraber i alle retninger, for til sidst at opgive, da hun simpelthen ikke kan ramme.. smiley

Så umormalt er det nu ikke.. Og hvis I ikke vil lugte til det, sås akld et fjernes hurtigt, eller også skal I selv står klar og dække til smiley

• #2   28. okt 2007 sås akld et = så skal det

• #3   28. okt 2007 Gør vores Cazzandra heller ikke... til gengæld stikker Durango nogen gange hovedet ind i kattebakken og skraber til efter hende *gg* smiley

Begge skraber mere på låget på kattebakken end i selve gruset her.

• #4   28. okt 2007 en af mine gør det heller ikke men når jeg kan lugten den skynder jeg mig bare og fjerne den :o)

• #5   28. okt 2007 Haha okay - Mange tak! Ja - Vi fjerne det også bare... Han har haft lidt dårligt mave her på det sidste (Er gået iorden) så det har lugtet ekstra meget smiley

Men Chili er nu god til, at dækker hurtigt til efter ham smiley

Rart at vide at der ikke er noget galt smiley Skøre kat!

• #6   28. okt 2007 Jeg mener at have læst engang, er ikke sikker så vil ikke lige hænges op på det, at det er en måde at afmærke territorium på. Lugt, her bor jeg og jeg bestemmer her! smiley

Det er heller ikke altid de er dækket ordentligt herhjemme...

• #7   28. okt 2007 Jeg er glad for at høre at det ikke bare er mine katte som er snotdumme ;o) De bruger nemlig også oceaner af tid på at skrabe på låget af bakken og ikke i selve gruset. Det er som om de slet ikke ved hvorfor de gør det, et eller andet skal der bare skrabes på - fjollede dyr!

• #8   28. okt 2007 Haha Mille!

Jeg troede i starten, at det var fordi at vores katte bakke har låg på og er en del mindre end den hos opdrætteren.. Hun havde nemlig en stor metal bakke uden låg til dem... Og tror der kan være 2-3 fuld voksne Skovkatte deri...

Men har jo haft ham i en del tid, så regner ikke med at det er dét smiley

Kommentér på:
Dækker ikke sin afføring til?!

Annonce