{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

Hjælp min kat besøger uønsket naboen?? {{forumTopicSubject}}

Vi har tre skønne og meget menneske glade katte den ene af dem er nu begyndt at genere en af vores naborer?? den render konstant ind i hendes hus og det er nu blevet en stor gene for hende ( hvilket vi absolut godt kan forstå)! Hvordan afvender vi katten fra dette hvis det overhovedet er muligt?

Forhistorie:
Da vi fik katten som helt lille killing var den (som alle andre killinger) utrolig sød og dejlig i naboens øjne og da de ikke viste det var vores kat, og vist troede den var rent langt væk hjemme fra og ikke kunne finde hjem igen tog de den ind! Ungerne legede med den og gav den mad! Vi fik hurtigt hentede den hjem igen og sagde at de for fremtiden bare skulle smide den ud hvis den kom igen! Dette gjorde de dog ikke helt ungerne tog den ind legede med den og gav den også mad en gang imellem! På trods af at vi gentagne gange bad dem stoppede??
Nu er den snart 2 år og de er ikke længere interesseret i at havde den rendende!

Hvad gør vi vores nabo er virkelig ved at være træt af os og vores kat vi forsøger og holde den inde men det er en udekat og den slipper ud en gang imellem når ungerne render ind og ud i dette fine vejr! Og 10min efter den er rent ud har vi en vred nabo der kommer med vores kat?? Det har nu stået på i en uge?? øv vil virkelig ikke skabe dårlig stemning på vejen??

Kommentarer på:  Hjælp min kat besøger uønsket naboen??
Kommentér på:
Hjælp min kat besøger uønsket naboen??