588 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Øv dårlig samvittighed ... Øv dårlig samvittighed ...

Selv om jeg ved, at det ikke betyder en dyt for dem, så har jeg lidt dårlig samvittighed over, at kattekræene skal holde juleaften alene i år....... ja det er pjattet og irrationelt, men det er nu en gang bare sådan det er smiley

Jeg er et skørt rad, ikk?

smiley

Knus og glædelig jul

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv dårlig samvittighed ...
  • #1   23. dec 2007 Ja, jeg tager nu mine katte med til juleaften :o)
    Skal holde det hos svigerforældrene og der er kattene vant til at komme med, så de skal så sandelig ikke forlades

• #2   23. dec 2007 Nej det er du ikke.. jeg skal også være væk fra mulle juleaften :(... øøvv. men mulle holder jul med vores hund freja herhjemme smiley haha

• #3   23. dec 2007 jeg kunne self. også tage mulle med.. da han er meget nem at have med..

• #4   23. dec 2007 Og det værste er, at de skal gå alene fra mandag til tirsdag, hvor jeg er retur. Normalt har jeg passere på, men ingen kan jo juleaften, så denne gang må de gå alene i et døgn... men det kan de jo godt. Spørgsmålet er om pylre-mor kan smiley

• #6   23. dec 2007 Mine holder også jul alene. Jeg skal til mine forældre men de bor kun 5 min. gang herfra. Hundene kommer med men misserne vil hellere være herhjemme. Og det er jo kun få timer jeg er væk. Nytårs aften derimod er jeg hjemme hele aftenen smiley

• #7   23. dec 2007 hmm jeg har egentligt ikke vildt dårligt samvittighed for er faktisk 100% sikker på at kattene er fuldstændigt ligeglade med at det er jul. tilgengæld ville jeg ha det dårligere med at efterlade dem nytårsaften hvis de var bange for alt det larm der nu er sådan en dag så i år holder vi det hjemme så vi kan se hvordan de reagere og så ved vi om vi kan tillade os holde nytår ude til næste år ;o)

• #8   23. dec 2007 Jeg holder altid nytår hjemme siden forrige år, hvor jeg var hos mine forældre i nogle timer, og en raket fløj gennem eternit taget på deres genbos hus, så der gik ild i det. De havde lige sat hele huset i stand og så kunne de starte forfra. Det tog over et år, før det var færdigt.

Dengang besluttede jeg at jeg fremover altid vil holde nytår hjemme, ville slet ikke kunne bære hvis mine kære dyr brændte inde mens jeg festede.

Har ellers holdt nytår selv alene siden 2000 men tog så op at spise hos mine forældre i 2005.

• #9   23. dec 2007 Mine missere kommer også til at holde jul alene, men Ina N er så sød at passe på dem i disse dage:)

Men nytårsaften kommer jeg til at holde alene derhjemme sammen med dyrene, da jeg endnu ikke har haft dem en nytårsaften, så skal lige se hvordan de små kære pus reagerer på al larmen...:)

• cecilie n
    cecilie n Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #10   24. dec 2007 i 2 år har jeg været i lund fra anden juledag til dagen før nytårs aften og har ikke tænkt på mine misser før i år hvor den ende næsten bliv ramt af en rekte smiley

• #11   25. dec 2007 Cecilie N ... *hvor den ende næsten bliv ramt af en rekte* ....???
    Uha, blev den ene næsten ramt af en raket?

Det er nok en god ide at holde kattene inde nytårsaften.

• #12   26. dec 2007 Jeg vil bare lige fortælle, at vi alle har "overlevet" at være adskilt i julen smiley Puha et helt døgn alene, den trak tænder ud hos mig, selv om naboerne kiggede til dem:-) Og så sov vi alle sammen i sengen i nat - helt puttet sammen. De synes vist også, at det var lige lovlig lang tid alene....

Knus og godt nytår (hvor jeg er hjemme eller lige i nærheden hele natten smiley

Kommentér på:
Øv dårlig samvittighed ...

Annonce