1.477 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hormon sprøjte til hunkat i løb hormon sprøjte til hunkat i løb

ja jeg tror vores den ene hunkat tror hun er i løb da hun noget at komme i løbe ind hun blev stelisteret(staves)
Og jeg har snakket med det katte hjem jeg katte dem og de snakke om den der sprøjte.
er der nogle er kommet til den og dens bivirkinger.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hormon sprøjte til hunkat i løb
  • #1   18. feb 2008 øh fatter bjæle af hvad der står????

altså siger du at din kat tror den er i løb fordi den har været i løb inden den blev neutraliseret? og at den kan få en hormon sprøjte for det?

• #2   18. feb 2008 ja, det er svært, at få noget ud af den lange lange sætning, måske et par kommaer, ville hjælpe på forståelsen.....

hormonsrpøjter kan være meget farlige, der er en masse bivirkninger

• #3   18. feb 2008 Haneben: ja blander mig lige for det her kan jeg også bruge til noget!!! Er der flere bivirkninger ved dem end ved p-piller??

• #4   18. feb 2008 okay er der nogle der kender til hormon sprøjter man kan give katte som tror de er i løb...
    hvad er bivirkningerne? er det en god idee at give min kat en sprøjte, da hun tror hun er i løb

• #5   18. feb 2008 jeg har hørt at sprøjterne er farligere, da det er en højere koncentration

de er kræftfremkaldene, nogle katte skal endog kun have få piller inden den bliver syg

• #6   18. feb 2008 okay hvad gør jeg så jeg har en hunkat der tror hun er i løb..... hun kalder hele tiden og det driver en til vanvid... og nej hun flytter ikke nogle steder.

• #7   18. feb 2008 hun er sterilieret, jeg vil prøve at få fat i min dyrlæge imorgen.
    tak for hjælpen,

• #8   18. feb 2008 Altså, min eneste erfaring med p-sprøjte til hunkat er også min sidste af slagsen! Hunkatten var hyperfertil, dvs hun var konstant i løbetid - i et forsøg på at give hende en pause i løbetiderne, bad vi dyrlægen om at give hende en p-sprøjte (p-piller havde ingen effekt) - dette resulterede i, at hendes hormoner blev totalt forvirrede... Hun blev ved med at løbe - SAMTIDIGT med at hun viste tegn på (falsk) drægtighed (maven voksende sig temmeligt stor)! Det tog 6mdr og nogle homøoptiske dråber at normalisere hendes hormonsystem igen - i melletiden havde hun konstant "quasi-løbetider" (løbetidstegn uden lyst til parring). ALDRIG MERE P-SPRØJTE TIL MINE HUNKATTE! De virker anderledes, stærkere og længere end p-piller.

Kommentér på:
hormon sprøjte til hunkat i løb

Annonce