Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor længe på p piller ?
  • #1   25. mar 2008 Hvis du ikk skal have killinger på hende vil jeg stærkt anbefalede at få hendes stalisteret det får i en meget gladere kat af..

• #2   25. mar 2008 Vi vil gerne på et tidspunkt steilisere hende.... men da vores den gamle kat en dag lige pludselig blev væk vil vi gerne vente og se tiden an nemlig smiley

• #3   25. mar 2008 nåå så du vil se om i skulle have en ven til hende og så få det gjort på begge katte med det samme?

• #4   25. mar 2008 Nej nej :).... jeg vil bare ikke betale de penge med det samme og hvis hun så om 14 dage lige pludselig ikke kommer hjem igen derfor jeg gerne vil starte med at give hende p piller smiley

Jeg elsker min lille mis men da jeg har erfaret at de bare lige pludselig forsvinder vil jeg gerne se tiden an inden jeg ofre de penge på hende

• #5   25. mar 2008 så hun er udekat?

• #6   25. mar 2008 Chancen, for at hun bliver mere hjemme i fremtiden, er større, hvis I får hende neutraliseret.

• #7   25. mar 2008 Jeps er hun:) men holder sig dog mest inde sååå....

• #8   25. mar 2008 Ønsketænkning...troll...

• #9   25. mar 2008 dkkorat: ved jeg godt smiley og det er også meningen at hun skal det på et tidspunkt men til at starte med vil vi gerne give hende p piller smiley

• #10   25. mar 2008 Pernille : hvad mener du med det???

• #11   25. mar 2008 Stine:

Du skriver:

"Jeg elsker min lille mis men da jeg har erfaret at de bare lige pludselig forsvinder vil jeg gerne se tiden an inden jeg ofre de penge på hende"

Jeg ville ønske, at der var for sjov, at du skriver sådan. Jeg forstår ikke, at en kat kan betyde så lidt, at en neutralisering gøres op på den måde. Det kan godt være, at du skriver, at du elsker din kat, men åbenbart ikke nok til at "ofre" en neutralisering på den.

• #12   25. mar 2008 Jeg synes at du skal få hende neutraliseret og hvis hun gerne vil ud, hvad så med at bygge en lille løbegård eller indhegne Jeres have. Så kan hun ikke smutte nogle steder hen og du overholder oven i købet din pligt til at holde dit husdyr på egen grund.

Jeg synes måske at det er en lidt mærkelig begrundelse til, at du ikke vil neutralisere hende med det samme. P-piller er bestemt ikke godt for kattene og er total unødvendigt, hvis hun ikke skal have killinger.

• #13   25. mar 2008 Pernille : Nu er det sådan at jeg har ikke altid været et katte menneske smiley Jeg har 2 hunde som jeg ved hvor jeg har henne 24/7 hvorimod med katte de er selvstændige og jo hun kunne da godt bare være en indekat men det er imod min holdning til at holde katte....

Og så er jeg sådan set ret så lige glad med hvad du tror om mig smiley Der er jo nok en grund til den holdning jeg har skal du se :).... Hun får dyrt katte foder osv.... Så slap lige af engang

• #14   25. mar 2008 Lisa: ja det kunne jeg sikkert godt gøre.... vi bor ude på landet og ser ingen grund til at hun kun skal være i en løbegård :)... jeg ved godt at det i længden ikke er ok at give dyr p piller overhovedet men her snakker vi altså også kun om højest 3 til 6 mrd hun skal ha det :)....

• #15   25. mar 2008 Stine E: Det kan godt være, at dit svar giver mening for dig selv. For mig giver det kun konklusionen: uansvarlig. Hvad der er årsag til din holdning, ja, afstumpethed kunne være en af dem.

• #16   25. mar 2008 Pernille : BLA BLA.... hvis du har så meget imod min holdning hvorfor blander du dig så i min tråd??????????????

• #17   25. mar 2008 Stine E
    NU er jeg forvirret!
    Hvis du allerede har bestemt, at din hunkat kun skal gå på p-piller i højst 6mdr, hvorfor har du så overhovedet startet denne tråd? Jeg troede, det var for at få råd og vejledning - men du har allerede en holdning, som du tilsyneladende ikke er meget for at tale om eller diskutere...
    Du taler om, at der er en grund til, at du har den holdning til katte og neutralisering. som du har - den vil jeg egt gerne høre mere om (gerne på pb, hvis du helst vil det). For der er sandelig også en grund til, at vi andre har de holdninger til katte og neutralisering, som vi har!

• #18   25. mar 2008 Stine: Man har jo lov at håbe på lidt fornuft, er i øvrigt fuldstændig enig med dkkorat.

• #19   25. mar 2008 <b> Ja vi har den dejlige lille mis og tænker på at hun skal ha p piller..... hvor lang tid må man give dem det? her tænker jeg år altså??? </b>

Stine - for mig virker det du siger overhoved ikk gennemtænkt. ! læs det du selv skriver og så dette. <b> jeg ved godt at det i længden ikke er ok at give dyr p piller overhovedet men her snakker vi altså også kun om højest 3 til 6 mrd hun skal ha det :).... </b>

hmm' tnk lige over disse 2 sætninger. for i mine øjne hvis du ku vil gøre det i 3-6 mdr. hvorfor har du så brug for at vide ang flere år ?!

• #20   25. mar 2008 God ligetil tekst. (:

• #21   25. mar 2008 Ja, jeg har en hunkat der var på p-piller i 3 mdr, og da hun blev neutraliseret, havde hun udviklet cyster på det ene ovarie (knuder), som Muligvis kan skyldes p-pillerne, og være kræftfremkaldende.

• #22   25. mar 2008 Jeg er virkelig chokeret. Tænk at gøre sin kat op i penge på den måde. Får helt kvalme.

• #23   25. mar 2008 Hej...
    Jeg ved ikke hvad max er på p-piller men vil bare lige sige at p-piller kan gøre nogle katte indbilsk gravid (f.eks. min egen) og så øger det også risikoen for kræft

• #24   25. mar 2008 Stine E,

P-piller er kræftfremkaldende og bør derfor undgås. Så det er nødvendigt at neutralisere katten.

Hvis katten betyder mindre for dig end det beløb en neutralisation koster, så forstår jeg ikke, hvorfor du har anskaffet en kat. Du skriver noget med ,at du vil vente og se, om hun løber væk (???) Jamen HVIS hun skulle løbe væk, så er det da bare med at få neutraliseret, så hun ikke bliver med killinger. Det er da ikke til at holde ud at tænke på alle de hjemløse killinger, der kan komme ud af det.

• #25   25. mar 2008 Jeg forstår på ingen måde hvordan du kan være så ligeglad.
    Du kan ikke sidde og sige at du elsker hende, når du ikke engang vil ofre sølle 1200, som vil gøre at din kat får det meget bedre, med større sandsynlighed ikke smutter for langt væk, ikke bliver frustreret og stresset pga løbetider, og ikke kommer til at få kuld på kuld, og som en anden siger, bidrager til endnu flere hjemløse katte..
    Rigtig mange folk herinde ved hvordan det er at elske sin kat, og den kærlighed er alle de penge værd det end måtte kræve, for at ens kat forbliver sund og rask og har det så godt som overhovedet muligt, og gerne lidt til.

Det du har til overs for din kat er ikke kærlighed, det er ren og skær ligegyldighed. Andet kan jeg ikke få ud af det du fortæller.

• #26   25. mar 2008 Hmmm jeg må tilslutte mig jer andre, forstår altså heller ikke lige din holding her!!! Mine katte er indekatte og de lider bestemt ikke nød, det er også ved og lov at katten skal holdes på egen grund, kan du garantere den blir på din grund????? Hvis ikke, ja så bryder du loven!!! Skal katten lide under at du imåske ikke lige er kattemenneske?? Hva så hvis du venter 1 år, den kan da stadig blive væk, eller blive syg og dø af det.. der er da heller ingen garanti for os andre når vi netralisere vores dyr, men vi gør det da alligevel... Tænk hvis alle tænkte som dig!!!!!

• #27   25. mar 2008 Puha, gik lige ind og kiggede på billederne af den lille misser. Fik helt tårer i øjnene ved at se den og vide hvilken ejer hun har, der er fuldstændig ligeglad med hende. Synes det er så sørgeligt at der findes mennesker med den tankegang. Hvorfor kan sådanne mennesker ikke bare lade være med at holde dyr og overlade det til os der elsker dem betingelsesløst og ikke kunne drømme om at tænke i penge på den måde. Bliver sgu SÅ ked af det :-(((((((((((((

Kommentér på:
Hvor længe på p piller ?

Annonce