1.329 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Hvor meget vådfoder må jeg give min killing på 6. Mdr Hvor meget vådfoder må jeg give min killing på 6. Mdr
Hej
Jeg har en killing på 6 mdr der var den mindste i kuldet og derfor lidt lille af sig han vejer ca 2.5 kg
Han har frit adgang til tørkost som han spiser af ofte og så har vi givet ham vådfoder 2 gange dagligt de små poser af 100gram fordelt over 2 måltider men han virker som om han gerne vil have mere hele tiden han tigger og piver hver gang man går i køkkenet. Må man give ham mere vådfoder selv om han er lille og spiser løs? Fx 200g? Kan de få for meget eller skal jeg bare give ham mere?
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 249 Følgere: 206 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.130
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
og så ser du om han spiser op eller ej
6 mdr så er han jo ved at være en stor dreng, og tænker at han spiser helt godt i den alder
de gange jeg har haft killinger har det været i de første uger at jeg har delt mad.
dog havde Pyrus - som jeg fandt på motorvejen - svært ved at spise meget af gangen. så delte jeg faktisk i lang tid. Men han spiste masser af tørkost - og sikkert også vådfoder når de andre fik det. men når han skulle have det selv, så spiste han ikke ret meget af gangen. delte selv de små ds med 85g i over to gange...
men han er kommet efter det nu.
men prøv dig frem - det er det bedste råd
du kan jo også lægge en ekstra gang ind i løbet af dagen hvis du har mulighed for det.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 805 Katte: 20 Emner: 117 Svar: 7.348
Hvor meget vådfoder må jeg give min killing på 6. Mdr