{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Hvor meget vådfoder må jeg give min killing på 6. Mdr {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en killing på 6 mdr der var den mindste i kuldet og derfor lidt lille af sig han vejer ca 2.5 kg
Han har frit adgang til tørkost som han spiser af ofte og så har vi givet ham vådfoder 2 gange dagligt de små poser af 100gram fordelt over 2 måltider men han virker som om han gerne vil have mere hele tiden han tigger og piver hver gang man går i køkkenet. Må man give ham mere vådfoder selv om han er lille og spiser løs? Fx 200g? Kan de få for meget eller skal jeg bare give ham mere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget vådfoder må jeg give min killing på 6. Mdr
  • #1   8. jan 2020 Killinger skal have al det fuldfoder, de kan spise smiley Vådfoder er sundere end tørfoder.

  • #2   8. jan 2020 jeg ville nok bare give ham 100 g pr gang
    og så ser du om han spiser op eller ej

    6 mdr så er han jo ved at være en stor dreng, og tænker at han spiser helt godt i den alder

    de gange jeg har haft killinger har det været i de første uger at jeg har delt mad.
    dog havde Pyrus - som jeg fandt på motorvejen - svært ved at spise meget af gangen. så delte jeg faktisk i lang tid. Men han spiste masser af tørkost - og sikkert også vådfoder når de andre fik det. men når han skulle have det selv, så spiste han ikke ret meget af gangen. delte selv de små ds med 85g i over to gange...
    men han er kommet efter det nu.

    men prøv dig frem - det er det bedste råd
    du kan jo også lægge en ekstra gang ind i løbet af dagen hvis du har mulighed for det.


  • #3   8. jan 2020 Alt det hans mave kan klare. smiley

Kommentér på:
Hvor meget vådfoder må jeg give min killing på 6. Mdr

Annonce