695 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Køb over nettet og Zooplus Køb over nettet og Zooplus

Jeg er da vildt sur på diverse mennekser der tager tlf på et par netsider jeg har forsøgt at få produkt info fra. En fra Bittiba sagde, at pumpen kom uden ledning. Det kan jeg så ikke få til at passe, for det vil betyde, at der skal et stik under vand. Det lyder da helt skørt.

Kan det virkelig passe, at man ikke kan købe for under det gratis fragt beløb hos Zooplus? Jeg fik en rød og sur smiley, og kunne ikke komme videre. Hun kunne ikke svare på om pumpen kom med ledning og adapter. Har i prøvet at købe ny pumpe? Hvad følger med?

Min Trixie vandfontæne holdt op med at køre for et par dage siden.
Jeg ved ikke om det er adapteren eller pumpen, der udgør problemet. Den del af ledningen, der skal i adapteren, blev lidt våd, sidst jeg skilte den ad for at rense fontænen. Jeg tørrede den hurtigt og lod den ligge frit mens jeg ordnede resten. Den kørte fint, men stod så af i løbet af natten. Hvilken del tror i, der er i stykker?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb over nettet og Zooplus
  • #1   19. nov 2020 normalt medfølger motor ledning og adapteren
    det er jo en fælles enhed

tænker at det er motoren som er stået af
    det har jeg nemlig selv prøvet et par gange. desværre kan jeg ikke få en ny pumpe til min
    og så passer det også meget godt med at den træner til udskiftning
    har meget kalk i vandet og det er ikke til at få helt af

• #2   19. nov 2020 Tak anja. Adapter kan jo tages af, så derfor undrede det mig, at hende fra Bittiba sagde, at der ikke sad nogen ledning fast i pumpen. Det gav bare ikke mening i mine ører.

Ærgerligt at dem der forhandler dem, ikke har reservedele til dem. Dem kan man kun få over nettet.

• #3   19. nov 2020 Har du prøvet at kigge hos en dyrhandleren, da de sælger små pumper til arkvarier?

• #4   21. nov 2020 #3. Det tænkte jeg da slet ikke på smiley Tænkte at de kun passede til vandfontæner. Nu er den bestilt hos Zooplus. Så håber jeg, at det hele følger med. smiley

Kommentér på:
Køb over nettet og Zooplus

Annonce