{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Kat kradser på døren {{forumTopicSubject}}




Kat der kradser på døren!

Vi har LÆNGE prøvet at få vores store hankat Momo til at stoppe med at kradse på døren til soveværelset - det ironiske er der er intet i løbet af natten, ingen kradsen eller miaven, når vi står op om natten sover ham og vores hunkat Gaia troligt på deres sovepladser.

Men dagligt omkring 05.00-19.30 så kommer han og kradser på døren, og fortsætter og fortsætter... vi prøver at ignorere det, men ofte skal vi altså op og på arbejde - sker det kl 19.30 gør det ikke så meget da vi skal op der (undtagen i weekenden) men kl 05.00 er sgu for træls... og det handler udelukkende om han vil have vådfoder.
Og det ved jeg for så snart han har fået sin mad er der intet med ham.

Problemet er hovedsageligt ikke det er træls,
Men han ØDELÆGGER altså døren, malingen er skrabet af - fair nok der går her hvor vi bor da indskuddet nok skal dække når vi flytter. Men vi skal have læet ham af med det snart for om 10 mdr flytter vi altså i er helt nybygget rækkehus.
Og der skal man altså selv betale skaderne ens husdyr laver - fortsætter problemet må han sove i vores bryggers om natten - men det vil vi gerne undgå da han selvfølgelig skal have adgang til hele rækkehuset.

Derudover vil jeg se eller høre jeres erfaringer med løbegård - specielt hvis i bor til leje. Vi har ikke undersøgt om det er muligt endnu, om vi kan få lov. Vi får en kæmpe terresse bagved hvor vi gerne vil lave en mindre løbegård til dem - men derudover er der også planen de skal med ud i sele.

Vi må gerne have udekatte der hvor vi flytter hen - men vil ikke til at lave to katte på 10 år om til udekatte, og mine katte skal ikke genere naboerne.

Han er indekat og bliver aktiveret dagligt i form af leg og en gåtur i sele.

Til sidst skal der nævnes det ikke er muligt at have en skål med vådfoder til at stå fremme hele natten da Momo æder alt og kaster det op igen.

Det skal nævnes at Momo ikke kan have vådfoder stående fremme da han grovæder og kaster derefter op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat kradser på døren
Kommentér på:
Kat kradser på døren

Annonce