{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte grus / perler
  • #1   24. aug 2008 Vi har tidligere brugt klumpende kattegrus, men det virkede ikke rigtigt for os. Vi blev anbefalet disse perler. De er simpelt hen super gode og meget mere økonomisk end gruset. De tager lugten og kattebakken er nem at holde / rense. Perlerne skiftes ca 1 gang hver 3-4 uge..
    Så kan kun klart anbefale perlerne. Vi vil ihvertfald aldrig bruge grus igen:0)

• #2   24. aug 2008 Jeg har også altid brugt perler eller granulat (samme grundmateriale, bare anden form)

I de 6år jeg har haft kat har jeg aldrig brugt andet, synes det er let at fjerne de "fyldte" perler. Lægger nyt i ovenpå når jeg synes bundtykkelsen er ved at være for lav. Og så det hele indimellem når bakken også rengøres.

Jeg har MEGET sarte venner mht lugten af kat i et hjem, og ingen har sagt noget omkring lugt i mit hjem.
    Fjerner pøller stortset når de er lagt og våde/fyldte perler ca hver anden dag.

Eneste minus er det gør lidt ondt i tæerne at jokke på perler/granulatet med bare tæer smiley

• #3   24. aug 2008 Jeg tror jeg vil prøve det da jeg syntes det hurtigt kommer til at lugte ellers også selvom man er over den dagligt . Tak for hjælpen

• #4   24. aug 2008 Kan også anbefale perlerne smiley

• #5   25. aug 2008 jeg bruger Extreme Classic kattegrus.

Perler virker ikke for mig, kun når jeg har killinger (da små killinger ikke må få klumpende grus)

Der er mange forskellige kvaliteter af kattegrus. Extreme Classic tager lugten langt bedre, og man kan få det med babypudder duft eller uden. Det er nemmere for mig at fjerne klumper med kattegrus, og jeg er fri for de store perler som ligger på gulvet, og som jeg faktisk skærer mig på, hvis jeg træder på dem.

• #6   25. aug 2008 desuden er Extreme Classic langt billigere end perler. I hvertfald der hvor jeg køber dem. Betaler 100 kr. for 16 KG. (Det er meget), og man fylder jo kun lidt i af gangen, da hvis man ligger en god bund, aldrig behøver skifte det hele ud.

• #7   25. aug 2008 ja, det ved jeg godt, men har ikke haft killinger siden det er kommet, så jeg glæder mig SÅ meget til at afprøve det, har kun hørt godt om det. min hunkat er gravid nu, så jeg skal snart have det købt smiley

• #8   25. aug 2008 Jeg bruger også extreme classic og er helt klart den mest økonomiske form for grus jeg har prøvet.

I december fyldte jeg mine 3 kasser med extreme classic og jeg har ikke udskiftet alt gruset siden. Jeg tager klumperne 2 gange om dagen og efterfylder bare efter behov. Det skal siges jeg har 5 katte der dagligt benytter kasserne flittigt (dog mere om vinteren end her om sommeren) og mine bakker lugter ikke.

Kommentér på:
Katte grus / perler

Annonce