736 visninger
|
Oprettet:
Katte grus / perler {{forumTopicSubject}}
Er der nogle der har erfaring med noget kattegrus som er perler i stedet for grus
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 122
Så kan kun klart anbefale perlerne. Vi vil ihvertfald aldrig bruge grus igen:0)
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 196
I de 6år jeg har haft kat har jeg aldrig brugt andet, synes det er let at fjerne de "fyldte" perler. Lægger nyt i ovenpå når jeg synes bundtykkelsen er ved at være for lav. Og så det hele indimellem når bakken også rengøres.
Jeg har MEGET sarte venner mht lugten af kat i et hjem, og ingen har sagt noget omkring lugt i mit hjem.
Fjerner pøller stortset når de er lagt og våde/fyldte perler ca hver anden dag.
Eneste minus er det gør lidt ondt i tæerne at jokke på perler/granulatet med bare tæer
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 47
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
Perler virker ikke for mig, kun når jeg har killinger (da små killinger ikke må få klumpende grus)
Der er mange forskellige kvaliteter af kattegrus. Extreme Classic tager lugten langt bedre, og man kan få det med babypudder duft eller uden. Det er nemmere for mig at fjerne klumper med kattegrus, og jeg er fri for de store perler som ligger på gulvet, og som jeg faktisk skærer mig på, hvis jeg træder på dem.
nov 2007
nov 2007
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
I december fyldte jeg mine 3 kasser med extreme classic og jeg har ikke udskiftet alt gruset siden. Jeg tager klumperne 2 gange om dagen og efterfylder bare efter behov. Det skal siges jeg har 5 katte der dagligt benytter kasserne flittigt (dog mere om vinteren end her om sommeren) og mine bakker lugter ikke.
Katte grus / perler