{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Benjamin M
Benjamin M
Tilmeldt:
13. jun 2021
Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 9

Bid i halen {{forumTopicSubject}}

Hej, kam et bid i halen skabe problemer for ens kat gå gang?

Hun går som om hun havde været i narkose, og dyrlægen forstår ikke hvorfor hun går sådan, men de har givet hende sprøjte der skulle få hende benene igen, og hvis ikke hun er det til i morgen tidlig, har de sagt jeg skal regne med at sige farvel til hende.

Spiser/drikker og går i kattebakke.
Og vil gerne snakkes med, det kun slingeren når hun går som er anderledes.

Hun bidt i torsdag eller fredag og starten var det bare øm hale men nu slinger hun også


Kommentarer på:  Bid i halen
  • #1   27. okt 2021 Har skrevet på dit andet indlæg men faldet over denne side
    https://www.netdyredoktor.dk/kat/sygdomsleksikon/l/lammelse/


  • #2   27. okt 2021 Altså hvis halen ikke kan bevæges som den plejer, så kan det jo godt gå lidt udover balancen smiley

  • #3   28. okt 2021 Halens indre er jo en del af rygraden, så er bidet gået helt ind, eller der er kommet en infektion, så kan der vel også komme skader, alt efter hvor biddet er.
    Det vil da tage mere end en dag og minimum også røntgen at afgøre om katten kan leve med en skade, og om skaden er varig.
    Da min Birk havde en infektion, som muligvis var gået i hjernen, eller der var en tumor, fik han piniselin i 3 x 10 dage, i håb om at det ville hjælpe, fordi han startede med en øregangsbetændelse.
    Du må give katten en chance, og gerne en anden dyrlæge, hvis du ikke er enig i dyrlægens udtalelse, og ellers må han forklare dig hvorfor.


  • Benjamin M
    Benjamin M Tilmeldt:
    jun 2021

    Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 9
    #4   28. okt 2021 Tak for jeres svar og har lige læst link, men igen hun har været forbet bid og tænker at medicin kan vel få hende op og gå normalt igen?

    Hun har jo fået stik der skulle stopper et eller andet og så noget meget bredspektret antibiotika.

    Lægen siger vibskulle i dag da vi fik det igår og han mener vi har en normalt kat igen her til weekenden.

    Efter hendes stik, så er hun oppe og gå, men hun hendes balance driller lidt ind i mellem.


  • Benjamin M
    Benjamin M Tilmeldt:
    jun 2021

    Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 9
    #5   28. okt 2021 Undskyld mine skriver fejl, skriver tit forkert når jeg har det jeg vil skrive i hovedet.

    Hun fik stik i nakken i går og oppe at gå, men dog slinger hun.
    Det idag først gang på den her medicin.

    Hendes hale er øm ,men hendes hale funger uden problemer, og hun kan ligge sig på rykken og strække sig uden problemer også.
    Hendes problem er først når hun går eller vil løbe.


  • Benjamin M
    Benjamin M Tilmeldt:
    jun 2021

    Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 9
    #6   29. okt 2021 Hun desværre blev aflivet, Hun var blevet en delt spændt op i kroppen og det tyder på det havde sat i rygmarven smiley

Kommentér på:
Bid i halen

Annonce