{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

På ferie med katten...??? {{forumTopicSubject}}

Vi overvejer at få kat...det vil blive en indekat..
hvordan er det med transport af katten? er det fx okay at tage den med i sommerhus eller bliver den for forvirret af det?
er det bedre at lade den blive hjemme og have nogle til at passe den?
hvad hvis man vender den til det fra killing?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På ferie med katten...???
  • #1   4. nov 2008 tjaa. nogen vil sige det er synd og tage den med mens andre siger det modsatte...

Jeg er af den overbevisning at hvis man vender katten til og komme med fra starten af også andre steder end lige ferie så tager de absolut ikke skade af det.. Nu går jeg på udstilling med mine drenge og de synes det er dejligt og komme med...

Jeg ville helt sikkert tage mine drenge med på ferie hvis det var muligt...

• #2   4. nov 2008 okay.. det lyder godt...
    hvordan er den bedste måde så at tilvende dem det?
    hvad har du gjort når de skal på udstilling?
    hvordan klare de kører ture i bil?
    hvad med at kunne finde kattebakken når man er andre steder end hjemme?

• #3   4. nov 2008 jamen tag dem med ud og køre, enten på armen i sele så katten kan se det hele og at det ikke er farligt eller i transport kasse, jeg ville nu vælge det første når du kun har en kat, og så tag katten med på besøg hos folk, bare kortere besøg, eventuelt tage den med hjem til dine forældre og tag en katte bakke med som du så stiller et sted som katten kan se tydeligt...

Men tag den med så tit du kan...

Jeg havde en skov kat der elskede og komme med ud og køre bil, han hoppede op i armen på mig når vi skulle ud af døren og sad der uden sele, inde i bilen stod han på mit skød og kiggede ud... Han var med hjemme hos mine forældre så tit han kunne og viste hvor de boede når man kørte i bilen... Han elskede og komme med ud og besøge folk, han spant himmel højt mens han æltede løs... Så jeg ved af erfaring at man kan venne sin kat til og komme med...

• #4   4. nov 2008 skal lige siges at ikke alle katte kan vendes til dette da det kommer an på hvor cool de er over for nye ting..

• #5   4. nov 2008 ja selvfølgelig.. mange tak for hjælpen.. håber snart at finde en kat der passer til mig og min familie ...

• #6   5. nov 2008 Vi sørgede for at vende Snow til at komme med i sommerhus, hjem til mine forældre, hjem til min farmor osv., fra vi fik hende.
    Hun synes nu at det er spændende og sjovt at komme ud og opleve noget.

Når vi tager hende med ud, kommer hun endten i transportkassen, eller i sele. Vi fik nemlig også vendt hende til at får katte-sele på, fra vi fik hende, så det er tit at hun bare har sikkerhedssele på (den til katte), når vi skal nogle steder.
    Det er nemlig vigtigt at katten ikke løber frit i bilen!! For hvis den bliver bange for noget undervejs, og begynder at spæne rundt i bilen, kan det resultere i uheld, som jo hverken er godt for dig eller katten.
    Så vejen frem er en sikker transportkasse eller evt. en sikkerhedssele til katte. Denne kan ses/købes her: (link fjernet)

Kommentér på:
På ferie med katten...???

Annonce