{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

inde kat og lege ven {{forumTopicSubject}}

jeg har en inde kat, eller hun er lige bleven det og det går rigtig godt, men jeg ved hun legede med de andre katte før udenfor, men er flyttet lejlighed nu sånu kommer hun kun ud i snor. så tænkte jeg om man godt kunne finde en lege veninden i nærhenden, som også var inde kat, eller er det skidt for katten?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  inde kat og lege ven
  • #1   10. feb 2009 Nej, katte har ikke besøgsvenner, som hunde eller børn kan have det - hvis hun skal have en legekammerat, skal det være en der flytter ind permanent.

• #2   10. feb 2009 okay vi på bare kun have 1 husdyr smil

• #3   10. feb 2009 Så må I underholde jeres kat, så godt I kan:-)

• #4   10. feb 2009 **okay vi på bare kun have 1 husdyr smil**
    Synes nu ikke der er grund til smil. Det er en dum - og desværre meget almindelig - regel, at man kun må have én kat smiley

• #5   10. feb 2009 ja det er rigtig, det er da øv, at man kun må have en, men det kan vi desværre ikke gør så meget ved. det ville ellers være godt for katten, helt bestemt.

• #6   10. feb 2009 Min mor havde 3 birmaer i en lejlighed, hvor man kun måtte have 2. Der var ingen der kunne se at det var 3 forskellige katte, hvis der sad en eller to i vinduet ;o)
    Kan du ikke finde en kat, der ligner den du allerede har? ...Hvis nogen så brokker sig, så kan du sige, at du passer den.... Man må de fleste steder godt passe dyr.
    Det er måske en dum idé, men det var da en mulighed. De har det jo trods alt bedst med en katteven.

• #7   11. feb 2009 Det er nogle rigtig irriterende regler med at der kun må være et husdyr pr lejlighed, og det vil altid være muligt at "bryde" eller bøje reglerne, men det er ikke noget jeg vil opfordre dig til. Du kan jo træffe og blive smidt ud.

Måske skal du bare fortsætte som du gør, gå ture med den og aktivere den så godt du kan. De fleste og også du ved at det altid er godt at have to katte, men det kan sagtens lade sig gøre kun at have en :o)

Jeg har aldrig hørt at folk mødes med katte i snor - men hvorfor egentlig ikke? Har du ikke veninde eller en kammerat som også har kat? Så kunne i hygge jer allesammen ....

• #8   11. feb 2009 Katte fungerer ikke som hunde, og vil næppe bryde sig om at blive præsenteret for en anden kat, mens de bliver holdt i snor. Der kommer med garanti ikke noget hygge ud af dét. Tværtimod.

• #9   11. feb 2009 Du ved det da ikke....mine katte kan da godt med min mors, selvom de er i snor. Det har ingen betydning....kommer nok mere an på selve katten. Der er vel ingen opskrift på, om man kan eller ikke kan. Det er da værd at forsøge, hvis man ønsker at ens kat skal have selskab....

• #10   11. feb 2009 Jeanette Z
    "Jeg har aldrig hørt at folk mødes med katte i snor - men hvorfor egentlig ikke? Har du ikke veninde eller en kammerat som også har kat? Så kunne i hygge jer allesammen ...."

Se det er der nok mere end een god årsag - voksne katte der ikke kender hinanden hygger sig absplut ikke sammen - katastrofen endnu større når de er i snor. Så det forsøg er dømt til fiasko og dyb frustration for både katte og ejere.
    Jeg ved det vil gå rivene galt i stort set alle tilfælde. Katte er og bliver ikke flokdyr - kun sammen med dem de kender godt.

Kommentér på:
inde kat og lege ven

Annonce