Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigste kattegrus
  • #1   7. mar 2009 Det billige supermarkedsgrus er dyrt i længden, da det ikke er økonomisk i brug.

• #2   7. mar 2009 Hehe så du du evt købe træpiller, de er ret billige at købe i store sække, ca 30-40 kr for 15-20 kg, fåes bla i silvan eller div. byggemarkeder.

• #3   7. mar 2009 jamen lugten har jeg ingen problemer med da jeg har god udluftning/udsugning

kattepiller lyder da meget fornuftigt : )

hvordan egentligt med strandsand ? ik at jeg vil bruge det fordi så vil jeg få sand i sengen konstant

• #4   7. mar 2009 Det kan ikke betale sig at købe det billige.. jeg køber 14 kg til 120 kr og det holder i snart 2 måneder.. og jeg har to missere..

• #5   7. mar 2009 Kan høre at du ikke bor et sted hvor man betaler kg pris for affald smiley

• #6   7. mar 2009 kan vel næsten fås ned til end 10 kroner for en sæk, i fakta, og sådan nolge steder.
    Har købt noget en gang, og havde det i kattebakken, i en halv dag, så måtte jeg ud og købe noget andet, for selvom jeg boede i en stor lejlighed og vinduerne tit stod åbne, var jeg ved at blive kvalt efter hans første tissebesøg i den kattebakke. Så det køber jeg ALDRIG igen.

Katte kan vel også lugte, og tvivler på en kat gider lugte til sådan en forfærdelig kattebakke i længden.

Jeg bruger sådan noget krustal noget, og synes jeg er super godt, vil jeg gerne ofre de ekstra penge på det.

• #7   7. mar 2009 jeg bruger www.olivers.dk jeg plejer at bestille det samtidigt med jeg bestiller kattemad.. og så blvier det leveret gratis til ens dør hvis man bestiller for over 200 kr smiley

• #8   7. mar 2009 Vi bruger det hvide fra Fakta - det der klumper. Jeg synes ingen lugtgener vi har, og det rækker også rimelig længe synes jeg i forhold til at en sæk kun koster godt 20 kr.

• Ghost .
    Ghost . Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #9   7. mar 2009 15 kg træpiller i jen&fix 38 kroner holder i 5-6 uger til 1 kat
    der dufter at ny kløvet skov og ikke af lort - det kan vidst ikke gøres billigere

• #10   7. mar 2009 Du kan købe det i Netto til 10 kr, men det er forfærdeligt at bruge, for det stinker og støver helt vildt. Og så er det lavet af sådan noget rødt materiale, ved ikke hvad det hedder.. Men jeg har brugt det engang, men blev så træt af at min kat var helt dækket af det der røde støv smiley Det var jo også synd for ham, det sad i pelsen og i poterne.

Nu bruger vi kun grus af super kvalitet, som Ever Clean og lignende mærker. Det er bare så godt og slet ikke særlig dyrt. Jeg køber det på tilbud og har et lager stående. Jeg smider aldrig grus ud, kun klumperne og fylder efter. Det er jo også mere miljøvenligt, da man ikke skal smide så meget ud hele tiden.

• #11   7. mar 2009 Man kan købe en i Super Brugsen der er lyst til 30 kr. og det farver heller ikke kattenes poter!

• #12   7. mar 2009 Bo K **min kat er totalt ligeglad hvad den sætter røven ned i.**

Det kan du strengt taget ikke vide ... endnu smiley Men prøv da med træpiller -det er både miljøvenligt og billigt, men giver mere bakkerengøring end fx Extreme Classic (som forresten er drøjt i brug, og derfor billigt i længden).
    Træpiller bør blandes med grus i starten, så katten kan vænne sig til det. Brug molergrus, der jo ikke klumper - klumpende grus vil nok ikke være godt sammen med træpiller. (la' vær å køb molergrus i Netto, det stinker af wc-rens smiley Tror nok at Coops er lugtfri)

• Ghost .
    Ghost . Tilmeldt:
    mar 2009

#13   8. mar 2009 Tinka

Jeg har ikke gjort min bakke ren i 2 mdr og jeg bruger træpiller... det suger så godt at der slet ikke kommer noget ned i bunden af bakken...
    jeg har ikke blandet det op.. katten brugte det med det samme....

• #14   8. mar 2009 Ghost,
    jeg tror bare det for mange kattes vedkommende går lettere, hvis ændringen sker gradvist. Her i huset står bakken med træpiller ubrugt. Jeg ville ellers blande noget molersgrus i, men kom til at købe det fra Netto, og det stinker. Må prøve at købe noget lugtfrit molersgrus og blande i, så lykkes det vel engang ... måske.
    Synes to mdr. uden bakkerengøring lyder af lang tid.

• #15   8. mar 2009 Jeg køber MISSES kattegrus i Bilka.. 40 LTR til 45 kr mener jeg..

• Ghost .
    Ghost . Tilmeldt:
    mar 2009

#16   9. mar 2009 Tinka..
    ved ikke om du misforstod, men hver 14. dag bliver bakken tømt og nye træpiller bliver heldt i... der er intet ulækkert i bunden af bakken, da træpillerne suger så godt at det ikke er nødvendigt at desinficere den hvilket jeg gjorde én gang om ugen før...

• Tanya T
    Tanya T Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #17   8. aug 2014 http://politiken.dk/forbrugogliv/boligogdesign/testboligdesign/ECE1541788/tjek-det-dyreste-kattegrus-er-det-daarligste/

ever clean er det bedste siger de, 10 Kg koster 140kr i petworld. det syntes jeg da lyder som en rimelig pris smiley

Kommentér på:
Billigste kattegrus

Annonce