{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Kontakten til vores katte :) {{forumTopicSubject}}

Det er meget tydeligt at mærke, hvem der giver misserne mest opmærksomhed og leger mest med dem.. Det er ingen kritik af manden herhjemme, jeg synes bare tydeligt at kunne mærke en forskel på, hvem misserne opsøger....

Jeg tror at det bunder i, at det 90 % er mig der fodrer og leger med dem, altid med der skifter kattebakker, og da de også opsøger mig mest, så er det mig der kæler mest for dem.. De går i ny og næ op på maven af manden herhjemme, men i størstedelen af tiden, ligger min skønne hunkat på maven af mig. Det er mig hun opsøger når jeg ligger mig for at slappe af i sofaen eller når jeg som nu sidder ved computeren, kommer hun hen, spinder og kæler for mig...

Jeg tror på det hænger sammen med hvem der giver dem hvad. Jeg er ikke i tvivl om at min forlovede elsker dem, men han giver dem altså ikke den samme opmærksomhed som jeg, leger med dem på en måde der respekterer deres grænser osv. Og det er derfor mærkbart, hvem de i grunden opsøger i det daglige...

Nogle der oplever noget lignende...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontakten til vores katte :)
  • #1   29. jul 2009 Herhjemme er katten mest glad for min kæreste, lige bortset fra når han bliver fodret, for det er mig der gør det smiley

  • #3   29. jul 2009 Tanja - Men så må din kæreste da også have en anden kontakt til katten, end du måske har?

    Nana - Ja, det er lidt sjovt at tænke på - men ikke unaturligt.. Jeg kan sammenligne det med mit job i vuggestuen, hvor børnene jo opsøger dem de har mest relation til... de mærker SÅ tydelig hvem der vil dem, og hve der ikke vil dem. Det er så specielt at se, og jeg kan selvfølgelig ikke lade være med at analysere det til mine katte - hvem vil dem mest, og hvad opsøger de mest Dette behøver ikke at være negativt for min kærestes side, men faktisk en realitet...

    Ja, i sidste ende vælger man selv, hvis man er villig til at gøre en indsats, og er interesseret i at have en relation og et samspil mellem de kære dyr...



  • #4   30. jul 2009 Bettina - Han aer den og leger engang imellem med ham, det er mig der fodre, træner og leger mest mest ham..

Kommentér på:
Kontakten til vores katte :)

Annonce