{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Lopper?? {{forumTopicSubject}}

Vi har lige fået vores dejlig lille killing hjem. Men kan dsværre se at hun har lopper. Sælger sagde ellers at hun havde fået loppekur for små 3 uger siden. Men burde de så ikke være væk?? Vi har godt nok en ny pakke stående, men der står at der skal gå minimun 4 inden man gør det igen. What 2 do?? Synes ikke det er så fedt hvis vores anden kat også får lopper..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper??
  • #1   16. sep 2009 Hun kan sagtens stadig have lopper selvom hun har fået loppekur, der skal nogen gange flere til.

Du kan godt give hende loppekur nu, når det er 3 uger siden. smiley

• #2   16. sep 2009 Ok mange tak for det hurtige svar. Så må jg nok også hellere gi hende den "gamle" Hader lopper......

• #3   16. sep 2009 Ja det er nok en god ide smiley

Ja lopper er noget af det værste, og svære at komme af med, når man først har fået dem inden døre. smiley

• #4   16. sep 2009 Jeg var ved dyrlægen forleden og hører ad fordi jeg selv har loppe problemer. Jeg skal give mine katte frontline hver måned i seks måneder. Før er de ikke helt væk. Og så skal man sørge for at støvsuge ret ofte.

• #5   17. sep 2009 I loppe sæssonen skal man faktisk give sin kat loppe kur en gang om måneden og ellers skal den have hver 3 måned bare for og forebygge... Hvis du alligevel finder lopper på din kat selvom det er loppe sæsson og du giver den 1 gang om måneden skal du ikke gå i panik.. Det er nemlig fugle lopper, de hopper nemlig os på katten, ja os hunden for den sags skyld, men de hopper hurtigt af igen.. Problemet er bare der ikke findes en loppe kur til og slå fugle lopper ihjel med...

Men støvsug grundigt tit i loppe sæssonen... :0)

• #6   18. sep 2009 Tak for jeres svar. Alle lopperne ser ud til at være døde nu. Så jeg vil bare dryppe den regelmæssig.

Kommentér på:
Lopper??

Annonce