{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LOPPER
  • #1   29. mar 2012 Jeg ville forsøge med Advantage fremfor Frontline. Lopperne er efterhånden ved at være resistente overfor Frontline.

• #2   29. mar 2012 Ja jeg får støvsuget og vasket og sidst brugte jeg Advantage men det har ik hjulpet, min yngste kat er ved at gå amork smiley

• #4   30. mar 2012 Du kan samtidig give dine katte en CapStar - tablet, som dræber alle levende lopper på katten inden for 3 kvarter. Giv en hver 2. dag 3-4 gange.

Husk også at kom en bid loppehalsbånd i støvsugerposen. Ellers virker den som "kuvøse" for opsugede larver og æg.

• #5   30. mar 2012 Det hedder nu ikke Bio Trinol men 810 Trinol. Det er herre giftigt for kattene, så hvis du bruger det skal kattene ikke ha' adgang til det tilsprøjtede område, førend det er HELT tørt. Det er effektivt som bare pokker i omgivelserne, men dødsensfarligt på kattene, så vær opmærksom på at lukke kattene fra. Det ser ud til at du kan købe det i Matas.

En anden pipette er Frontline Combo men det skal være combo udgaven, da almindelig Frontline ikke har så stor effekt mere. Ellers siger jeg Advantage.

Mega. Der går lidt længere tid inden der er fuld effekt ved Capstar. Der kan gå helt op til 24 timer, men størstedelen af levende lopper er døde inden for få timer.

• #7   30. mar 2012 Jeg bruger en anden strategi - som virker!
    De får en injektion med Program Vwt hos dyrlægen hvert halve år, og så har jeg en pakke Capstar liggende hvis der skulle snige sig en levende loppe ind,
    Jeg slipper for det nakkedrypperi og i længden e det ikke dyrere end Advantage eller Frontline Combo.

• #8   30. mar 2012 Tak for alle de gode råd som jeg vil afprøve smiley

Kommentér på:
LOPPER

Annonce