møg weekend {{forumTopicSubject}}
jeg har bare haft det mest sure weekend længe. fredag var jeg på arbejde fra 8-21.30 men en blå tå fordi jeg havde knaldet den ind i en stol av hvor gjorde det ondt og stå så mange timer med den.
lørdag står jeg så op kl 5 for at tage til ride stævne, hesten jeg red på har kun været redet en måned og alligevel vandt vi en 4 plads i første klasse så det var jo super men i klassen efter styrter hesten med mig på av nå men op på dyret igen og ride videre så vi kan blive færdige og komme hjem og ømme sig ;o).
søndag tager jeg så afsted på arbejde igen og da jeg kommer hjem bliver jeg overfaldet af min kæreste som spørger hvorfor F**** jeg ikke tager min tlf, men den skal være på lydløs når jeg er på arbejde og efter som jeg ville hurtigt hjem så var det altså ikke min første tanke og sætte lyd på den. men han siger så meget surt at jeg skal ringe til min mor og det gør jeg så og hun fortæller mig så at min far har taget det første fly til mallorca fordi min farfar var lige død, og der fik jeg bare nok og måtte stor tude for nu havde jeg fået nok af den weekend...
min farfar bliver allerede begravet i dag selvom han døde i går så jeg kan ikke komme ned og sige farvel til ham og er så ked af at min far måtte flyve alene der ned men heldigvis er hele hans familie jo der nede.
Nu satser jeg så stort på at denne uge bare skal være god... :o)
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 123
trist med din farfar, dete r aldrig rart at man ikke kan tage ordenlig afsked med dem man holder af...
må man spørge hva han lavede på mallorca???
op med humøret...
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
min mor og far har for to uger siden været på ferie der nede så du har heldigvis lige besøge ham men hele ugen gik med at køre min farfar på sygehuset en dag. min onkel til kemo terapi, min farmor på skadestuen fordi hun faldt min anden onkel blev os syg og så afsted på sygehuset med ham og da de ankomer på sygehuset falder hans kone os, og deres datter får høj feber og bliver inlagt, så de har nærmest brugt deres ferie på at lege sygetaxa :o) Godt familien hjemme i danmark har det fint ;o)
jan 2006
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 123
men håber virkelig også din uge bliver bedre end din weekend...;-)
jan 2006
jan 2006
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.676
det gør mig ondt med din mormor.. håber i er okay..
Tillykke med 4 pladsen, det var flot..
jan 2006
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Et stort tillykke med den fine plads, og selvf. kondolerer jeg over din farfar...
Jeg håber virkelig at din uge i denne uge bliver bedre...
VH bettina
møg weekend