{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så meget liv i huset (killingerne)
  • #1   17. jun 2007 Ja Ditte A det er super dejligt at ha killinger styrtende rundt smiley

• #2   17. jun 2007 ja de er bare slet ikke til at holde styr på der er 5 og nogen gange når sønnen skal lege bliver de lukket inde for han er lige lovlig hård ved dem men at få 5 killinger ind i et rum er nermest umulig det er bare så sjovt hahahaha

• #3   17. jun 2007 Ja det er da noget af det bedste, man kan slet ikke lade være at kigge på dem!
    Men når de har leget et par timer, er det også meget rart når de falder i søvn, min missemor er en værre hønemor, så hun mijaver hele tiden når Gustav render rundt! Men dejlige er de!

• #4   17. jun 2007 ja hitte miver også meget, men blue ice må godt komme ner killingerne men det må snuggi bare ikke så er der katte fight og det sker tit altså kun noger hvæsen og et par dask men det er træls, men det er bare så herligt, sidst vi havde killinger for længe siden havde vi kun to og jeg syntes der gik længe før de rente runde som killingerne gjorde nu og de var heller ikke så sosiale som de 5 der er nu

• #5   17. jun 2007 Har du fem??? Jeg har kun 1, jeg kan slet ikke forestillle mig hvor travlt vi ville have det, hvis vi havde 4 mere! Men jeg kunne godt have tænkt mig at Gustavs søster havde overlevet, så han havde en legekammerat, og mormis er vist heller ikke glad for at være legekammerat hele tiden!

• #6   17. jun 2007 nej de siger jo det er godt at have en nogenlunde jevnaldrenne at lege med det har mine i hvert fald men de er heldigvis søde ved os haha

• #7   17. jun 2007 hehe ja her er det deleme os fis og ballade og for søren mand de kan aææerede løbe stærkt de små ballade mager... vi elsker bare og ha killinger her i huset.

Kommentér på:
så meget liv i huset (killingerne)

Annonce