{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

aldrig ren kattebakke {{forumTopicSubject}}

ej kender i ikke godt det der med at hver gang mand lige har tømt bakken eller stået og gjort dem fuldstændig ren så er der lige en som skal op og rå hygge sig.

ihhhh jeg har lige været i gang med at rense dem alle helt i bund, fylder grus i og får ikke en gang sat låget på før der sider 4 killinger oppe i det og trykker på fulde hammer ja undskyld men kunne de ikke lige ha brugt den anden som stod næsten lige ved siden af... nej det kunne selvfølgeligt ikke...

her hjemme har vi en bakke på toilettet og en ude i gangen og de bliver tømt for diverse flere gange om dagen og gjort helt rene mindst en gang om ugen (lige pt bruger vi de der perler) og gulvet begge steder bliver fejet og vasket to gange om dagen nu hvor vi har killinger.

hvor tit er i andre nød til at vaske gulve når i har killinger?

jeg kan tit finde på og støvsuger flere gange om dagen inde i stuen hvor vi har gulvtæppe og min kæreste har lige brugt 1500kr på en støvsuger som skulle være ekstra god mod dyrehår.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aldrig ren kattebakke
  • #1   10. jul 2007 skal forresten lige sige at alle katte plus killinger er fuldstændig renlige men de slæber jo tit noget med ud af bakken og peanut kan slet ikke bruge alm grus for hun graver sig ned til kina og alt gruset ligger altid ved siden af bakken når hun er færdig og det synes killingerne ligeså godt de kan tisse i men der er perlene super gode dem kan hun ikke smide ud over kanten :o)

  • #2   10. jul 2007 Natscha: ja det er frygteligt gad godt og ha en en bakke bare to sek hehe.

  • #3   10. jul 2007 ja det er rigtig tina ingen tvivl om det:

    desværre har jo os bare fuldtids job ved siden hehe synes ellers det at ha killinger er et job i sig selv. min datter hjælper heller ikke meget for hun har en ide med at hun skal putte al katte maden i vandskålen og der er ret dyrt i længden og skal kassere al det mad plus hun skal da lige vise mor at hun os kan tømme bakken og er skovlen ikke lige i nærheden jamen så finder man da bare noget andet (sender lige et par himmel vendte øjne hehe)

    men alligevel ville man jo ikke bytte det for noget andet.


  • #4   11. jul 2007 vi har os en lille feje bakke stående ude på badeværelset men med så mange katte er der altid lidt grus ude men der er heldigvis et trin ned til vores badeværelse så det ikke bliver spredt så meget.

    peanut er os korthåret men synes hun fælder mindst lige så meget som de andre.


Kommentér på:
aldrig ren kattebakke

Annonce