{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.760 visninger | Oprettet:

Må folk bruge jeres billeder uden lov? {{forumTopicSubject}}

Denne tråd er henvendt til alle dem som ikke bryder sig om at deres billeder bliver taget af andre, og brugt på andre sider..

Der er en side, som var oppe for lang tid siden herinde, som en del herinde nok ved hvad er for en, og der er altså en masse børn på denne side, som opretter dyr.. Heste, hunde, katte og kaniner, og de tager billeder af disse dyr hvor de nu lige kan få fingre i dem.. Jeg har indtil nu set et par hunderede af alle disse flere tusind billeder igennem, og indtil videre har jeg fundet mange katte som jeg kan genkende herinde fra, men ikke med deres almindelige navn.. Langt fra alle kattene kan jeg huske hvem ejer, og derfor kan jeg ikke sende en privat besked til dem..

Men jeg synes, at dem der ikke kan lide andre låner deres billede uden lov, de burde skrive en privat besked til mig, så sender jeg en tilbage med sidens navn, da jeg ikke ved om det er udhægning at skrive den her i forum..

Jeg vil råde folk til at se kategorien Abyssinier og deres kats race igennem, da det typisk er der man finder dem..


Kommentarer på:  Må folk bruge jeres billeder uden lov?
Kommentér på:
Må folk bruge jeres billeder uden lov?

Annonce