{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Bekymret "mor" {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo en helt fantastisk misser, som har boet her i 8 uger. Hun er nu 22 uger.. Nå men her er historien..
Igår da jeg gik og var aktiv ude på græsplænen (var ved at rive gærs sammen) kom kæresten slæbende med katten på armen. Ja, jeg var jo godt klar over at det måtte ske på et tidspunkt, så vi satte hende ned og nøj hvor hun nød det ;-). Der var heller ingen problemer i at få hende ind igen. Hun var også ude idag, men tror i ikke at jeg måtte løbe ud i bare sokker da naboens STORE hankat jagtede hende op i et træ... Hun skal jo lære det, men man kan nu ikke undgå at blive lidt bekymret for om ens lille pige kan klare sig ude i den store stygge verden smiley
Men jeg er sikkert ikke den eneste der har det sådan...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekymret "mor"
  • #1   28. okt 2007 Hvorfor lukke hende ud????

  • #2   28. okt 2007 S B
    Fordi hun har en fremtid som musefanger her. hun er vokset op i en stald inden jeg fik hende, og jeg vil bestemt ikke snyde hende for den frihed en ude/inde kat har.


  • #3   28. okt 2007 Charlotte P
    Jeg havde det på samme måde, men det er vildt så glad hun er for at være ude. Manden her satte også kravet om at den skulle være ude når den ville det. Og da hun jo har levet hendes første 14 uger sådan, så skulle hun også ud og nyde livet her...


  • #4   28. okt 2007 Jeg er ihvertfald sikker på at de vil komme til at nyde det i fulde drag. Men der er vel ikke noget at sige til at vi bekymre os, de er jo trods alt vores ansvar.. Så det synes jeg vi har ret til smiley

  • #5   28. okt 2007 Uhh jeg kender det kun alt for godt. Jeg har desværre oplevet at min frygt blevet til virkelighed, da en af mine katte ikke kom hjem igen, og er det stadig ikke idag efter et år... Ingen har set ham nogen steder, heller ikke død i en vejkant... Tror næsten han er blevet kidnappet, for han lignede en blue russian på en prik! Det er bare så hårdt! Men der findes ikke noget bedre end at se sine misser rende rundt i græsset efter et insekt, eller sidde i et træ... Og så er de så søvnige og kælne når de kommer ind!! smiley

  • #6   28. okt 2007 Christina
    Uha, det var da frygteligt.. Det håber jeg bestemt ikke kommer til at ske. De er helt fantastiske når de komme ind, jeg har ikke set noget til min hele aftenen, hun har bare smidt sig på skjoldet. Iøvrigt bliver det jo en stor dag i mit liv, når hun kommer med sin første mus....


  • #7   28. okt 2007 Ja, så er man bare SÅ stolt! Mine kommer altid ind og skal vise deres fangst, engang var der en mus der var levende, som kravlede ind under sofaen, det tog godt nok lang tid at få den ud!!!
    Ja, det bedste i verden er når de kommer hjem igen, især hvis de har været ude lidt for længe end ens nerver synes er ok, så bliver de næsten krammet til døde herhjemme smiley


  • #8   28. okt 2007 Jeg glæder mig ihvertfald til min (forhåbentlig) begynder at komme med mus.. Har hørt at de aflevere dem hjemme som en slags gestus, men ved ikke om det passer??

  • #9   28. okt 2007 hmm.. selv har både en udekat og en indekat... det er noget af et dilemma om katten skal have friheden og blive optimalt stimuleret eller om man vil være egoist og sørge for at den med sikkerhed får et langt liv, men måske lidt kedsomt.
    har mange bekymringer når oskar ikke kommer hjem som han plejer, og hader det bare. vil dog aldrig kunne gøre ham til indekat mere. han flipper ud bare jeg holder ham inde et par timer inden dyrlægebesøg, så det er vigtigt at være afklaret inden man lukker sin kat ud første gang.


Kommentér på:
Bekymret "mor"

Annonce