Indlæser...
Sortering
Ov forresten... Hvordan kan det være at priserne på race misser svinger så meget... altså til ustilling er det pga hvilken race det er ...
Generel diskussion
Oprettet:
21. okt 2005
Visninger:
273
Odense tilmeldingsinfo Kattens Værn Odense og Dansk Ocicat Klub afholder Hobbyudstilling, den 24. september 2006 i Marienlyst Centret, Windels...
Træf og arrangementer
Oprettet:
2. aug 2006
Visninger:
1.082
Når det forfærdelige sker....... Vi kan vist godt blive enige om, at der findes personager i dette land, der mener at de kan tillade sig at tilegne sig ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. aug 2006
Visninger:
1.177
Brækket ben og skyldfølelse... :( Jeg er bare så ked af det... tuder og tuder... :( For nogle timer siden kørte min kæreste på arbejde, og så skete de...
Generel diskussion
Oprettet:
14. mar 2007
Visninger:
596
Stamtavlens betydning. Hvad betyder en stamtavle? For mange betyder en stamtavle slet ingen ting og det er jo helt fint, det skal der jo og...
Generel diskussion
Oprettet:
30. maj 2007
Visninger:
1.131
EFTERLYSNING. Chihuahua bortløbet. KBH Jeg laver denne tråd for Kevin N på Baboom. Skrevet: 17-06-2007 11:09:31 Vores lille hund er løbet væk fredag d...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jun 2007
Visninger:
734
Foredrag om: Fødsler og komplikationer Invitation. Maine Coon Klubben's Kreds Fyn arrangerer foredrag om: Fødsler og komplikationer. Dato: mandag, 20. ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. jul 2007
Visninger:
484
Invitation til: Kursus i Genetik 1 Invitation. Maine Coon Klubbens Kreds Fyn arrangerer: Kursus i Genetik 1 primært for Maine Coon opdrættere. Dato...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. jul 2007
Visninger:
1.044
De forbandede pengeproblemer Jeg er så tæt på at rive skalpen af mig selv i ren fustration... hvorfor er vi så skide uheldige med penge hele tiden? ...
Off Topic
Oprettet:
19. jul 2007
Visninger:
1.180
Kæf* hvor er min søn billig til salg Tro mig, jeg har lige brug for at rase ud...... Han er 17 ...fylder 18 i maj Han gør præcis hvad der passer ham, og s...
Off Topic
Oprettet:
8. jan 2008
Visninger:
1.690
Bamsernes historie - tilbage som lovet Som mange af jer ved skulle jeg hente mine bamser hjem den 23 nov. Jeg havde 8 uger forinden købt to british shortha...
Generel diskussion
Oprettet:
29. jan 2008
Visninger:
2.519
Krydser I? ...stadig fingre for min røde kat? :-( Han er stadig indlagt, og der er lavet alverden undersøgelser, og de kan inte...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jan 2008
Visninger:
332
Pasning af kat Jeg er godt og grundig på skideren, da jeg står og skal ha passet 4 katte i 3-4 uger fra på tirsdag d.19 da jeg skal fi...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2008
Visninger:
834
sjusket dyrlæge Hej allesammen . min ældste kat Whitney P. har været syg siden en uge fter vi fik hende . hun har haft vikrelig tyn...
Generel diskussion
Oprettet:
27. mar 2008
Visninger:
528
Profil som salgsannonce ? Jeg ved man ikke må oprette katte og så skrive TIL SALG, men er faldet over denne tekst i brugerens fortælling om sig ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
538
Dyremishandlernes parringsannoncer Hej alle jeg har nu efter en laaang og temmelig indviklet mailudveksling med Gul og Gratis samt deres ejere (chefen...
Generel diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
1.290
Racer? Jeg vil lige høre hvornår man kan kalde en kat for en racekat? Grunden er at jeg tit ser killinger til salg som er halv...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jun 2008
Visninger:
641
Løbegård Hvor langt kan jeg komme med en løbegård for omkring 4000-5000 kr? Den skal ikke være vanvittig stor men heller ikke fo...
Generel diskussion
Oprettet:
17. feb 2009
Visninger:
360
Et spørgsmål ang Perser, fra en anden. Der er en der har købt en perser til avl, en hunkat. Samme sted fra køber hun så en hankat til avl. Sælger får skrevet ...
Avl
Oprettet:
28. mar 2009
Visninger:
1.245
Chokerende grov mishandling <b>Chokerende grov mishandling af kattekillinger og en kanin i en børnehave. Dyrenes Beskyttelse udlover en dusør på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2009
Visninger:
1.451

Annonce