1.731 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Kattetoilet + min maine coon killing? Kattetoilet + min maine coon killing?
Det hænger ikke sammen med vore killing vi fik for 1½ måned siden.
Hver gang den går på toilet, kommer den ud med lort på bagpoterne, og en masse kattegrus. Vi gør toilettet rent hver dag. Han suser bagefter rundt i hele huset med lort på sig.
Har i et tricks til hvordan man kan lære katten det? Trænger til hjælp, da vi er ved at blive sindsyge over alt det grisseri.
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 7
apr 2008
Det er som om den lille kat bare lokker oven i alt lortet og skraber op af hele siden af bakken.
apr 2008
apr 2008
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Han skraber på siderne for at rense sine poter, men kan selvfølgelig ikke gøre det samme med bagpoterne.
Jeg har små kludetæpper liggende foran bakkerne. De er nemme at ryste og også lige til at komme i vaskemaskinen, men prøv først og fremmest at få styr på hans mave.
Hvad fodrer du ham med?
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Det er nogle gode mælkebakterier som hjælper med at få maven i balance igen. ;o)
En god ide er at få en lille grusmåtte/plastikmåtte foran bakken, som tager noget af alt gruset, evt. kan I prøve med en åben bakke eller tage lågen af den I har, hvis den er overdækket, en anden type grus kunne måske også hjælpe?
En ting er lidt grus, men den skal helst ikke have lort på poterne, så for mig kunne det lyde som om I skal se om den har tynd afføring, for normalt træder killinger ikke i deres efterladenskaber.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Svar: 1
prøv at se på hvad den får at spise det er sikkert løsningen, den skal jo ikke have tynd afføring. :0)
Kattetoilet + min maine coon killing?