Katten med i bil.. Katten med i bil..
Hvordan reagere jeres katte hvis i skal have dem med ud, altså i bilen og i skal køre et stykke vej?
Kan man gøre noget som forberedelse? eller for at berolige dem?
Hvordan reagere jeres katte hvis i skal have dem med ud, altså i bilen og i skal køre et stykke vej?
Kan man gøre noget som forberedelse? eller for at berolige dem?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
man kan få noget afslappende til hunde og katte i dyrehandleren..
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Jeg har en transportkasse til Loui .. Jeg har kun kørt i bil én gang, det var da jeg hentede ham som lille killing, og der sad han på mit skød, da der var gået noget tid begyndte han at miave .. så ved ikke rigtig om jeg vil udsætte ham for en længere køretur på 1½ time ..
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Den eneste gang jeg ikke har været med i bilen og hvor hun skulle til dyrlægen, havde kæresten taget hende med derud i selen, og så lagde hun sig lige så fint på passagersædet, og så lå hun ellers og puttede og hyggede sig rigtigt.
Så kunne Kasper bare sidde og nusse hende, og hun nøøød det. :0)
Enzo er sådan lidt mere... Han piver altså lidt, og kaaalder på Dufa (som ikke har været med de gange vi har været afsted.)..
Jeg håber at det bliver bedre med ham, da vi jo skal begynde at udstille, og hvis han er utryg ved situationen vil jeg hellere lade være med det, så jeg håber det løser sig selv når han vænner sig til det.
Men snak stille og roligt til katten. Nogen kan lide det mørkt med et tæppe over buret, andre vil gerne følge med da de ellers bliver køresyge (Dufa gør!!), og der må du simpelthen prøve dig frem!
Held og lykke med det
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
Hubert ligger sig bare til og sove... Sigurd er så ik tosset med og kører i bil
men nu er det jo heldigvis ik så tit de ska med ud og kører =)
feb 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 27
Derfor er han tit med ude på en lille tur ... og det slker han
Katten med i bil..