Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katten med i bil..
  • #2   18. jul 2006 Min christoffer elsker og køre bil... Han sidder med hovedet oppe i forruden og kigger rundt... Har han sele på løber han hen til bilen og hopper selv ind hvis man åbner... Mine katte er jo inde katte..

• #3   18. jul 2006 daffy bliver fuldstændig panikslagen, han skriger og ryster osv, trixie er lidt mere rolig, hun miawer godtnok en del og klynker lidt, men hvis man putter hånden ind i transportks til hende falder hun til ro , men det holder kun til man tager hånden ud igen

• #5   18. jul 2006 shabe bliver køre syg og over savler alting...

man kan få noget afslappende til hunde og katte i dyrehandleren..

• #6   18. jul 2006 Dejligt med en masse råd osv ..
    Jeg har en transportkasse til Loui .. Jeg har kun kørt i bil én gang, det var da jeg hentede ham som lille killing, og der sad han på mit skød, da der var gået noget tid begyndte han at miave .. så ved ikke rigtig om jeg vil udsætte ham for en længere køretur på 1½ time ..

• #8   18. jul 2006 Dufa har ikke noget imod det. Hun har sele på, og så får hun lov at tulle rundt i bilen, og efter lidt tid lægger hun sig hos mig, eller nede foran mine fødder (ja det er ikke mig der kører bilen. *GG*) og så ligger hun bare og slapper af.

Den eneste gang jeg ikke har været med i bilen og hvor hun skulle til dyrlægen, havde kæresten taget hende med derud i selen, og så lagde hun sig lige så fint på passagersædet, og så lå hun ellers og puttede og hyggede sig rigtigt.
    Så kunne Kasper bare sidde og nusse hende, og hun nøøød det. :0)

Enzo er sådan lidt mere... Han piver altså lidt, og kaaalder på Dufa (som ikke har været med de gange vi har været afsted.)..
    Jeg håber at det bliver bedre med ham, da vi jo skal begynde at udstille, og hvis han er utryg ved situationen vil jeg hellere lade være med det, så jeg håber det løser sig selv når han vænner sig til det.

Men snak stille og roligt til katten. Nogen kan lide det mørkt med et tæppe over buret, andre vil gerne følge med da de ellers bliver køresyge (Dufa gør!!), og der må du simpelthen prøve dig frem!
    Held og lykke med det

• #9   18. jul 2006 mine reagere oz forskelligt, missemor er fuldstændig ligeglad ( det r hun med alting smiley

Hubert ligger sig bare til og sove... Sigurd er så ik tosset med og kører i bil smiley han miauer helt vildt ustyrligt så det næsten er helt svært og koncentrere sig om at kører =(

men nu er det jo heldigvis ik så tit de ska med ud og kører =)

• #10   19. jul 2006 Kalle elsker at køre bil , han sidder lige så pænt på skødet eller sover.

Derfor er han tit med ude på en lille tur ... og det slker han

Kommentér på:
Katten med i bil..

Annonce