{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At have MCO alene ?
  • #1   22. aug 2009 Jeg tror de fleste katte nyder selskabet af en anden kat. Min kat boede jeg selv sammen med i lejlighed i et års tid og der var ingen problemer, nu har vi så en hund også, men det er ikke det samme som at have en anden kat. Da min kat Vienna skulle parres her i foråret (det foregik hjemme hos os) fandt jeg ud af at jeg skal have en kat mere for hun var en helt anderledes kat, i selskab med en anden, det er lidt svært at forklare men hun nød virkelig det selskab. Det er en norsk skovkat jeg har, jeg tror godt du kan nøjes med en kat hvis du er sikker på du kan give den selskab nok, og den ikke bare er selv det meste af dagen.

Teksten blev altså lige lidt lang:-)

• #2   22. aug 2009 Har godt nok tænkt på at få to, da jeg er studerende, og min kæreste er også snart. Synes bare at en lejlighed på 72 kvadratmeter og to mennesker. Så er der bare ikke meget plads til to katte synes jeg. Men jeg overvejer dog stadig..

• #3   22. aug 2009 .

• #4   22. aug 2009 eller osse skaldu vælge en voksen, fra nogen der har en til salg.. Da der nogen gange er nogen der ikke har det godt i en flok..
    jeg har en hunkat somjeg indimellem synes burde komme ud til et hjem uden andre katte

• #5   22. aug 2009 Ja det er rigtig nok. Nogen har mere brug for roen. Hvad er det for en kat du har ?

jeg har før fået en kat, som voksen, og også købt en som killing. og det er nu sjovt at se dem vokse op..

• #6   22. aug 2009 Hun er en hvid Maine coon..men hun kan ikke med katte hun ikke kender

• #7   22. aug 2009 ja det tænker jeg os. de skal jo alligevel have kattemad og kattebakke, så om man har en eller to det er nok næsten et fedt. Skal bare lige have snakket med kæresten. Han mener jo at det næsten er spild af penge at bruge over 500 kr på en kat smiley Men når det kommer til stykket nyder han deres selvskab lige så meget som mig.

• #8   22. aug 2009 eller tage på kattenshjem, og tage en der inte hjem har.

• #9   22. aug 2009
    Desværre er der mange steder man kun må holde én kat, så hvis man bor sådan et sted og ikke har en "plan B" i fald nogen klager over, at man har to, så synes jeg at det er bedst at nøjes med én. Men vælg i så fald en voksen kat, der trives som ene- og indekat.
    Se evt. www.vildkat.dk . Der er er mange fine katte, pt. også et par stykker, der søger hjem som ene-indekat.

PS: fortæl kæresten, at 500 er altså ikke meget for en neutraliseret kat.

• #10   22. aug 2009 <b>Jeg sys du skal få dig to katte.
    Det kan sagtens lade sig gøre på su. jeg havde 3 katte mens jeg studerede. og din lejlighed er stor nok til at have to katte , der er rigeligt med plads.. Hvis du skal have to katte vacc, neutraliseret osv. så får du somregl rabat ved din dyrlæge. så ja det koster en smule extra at have to, men det burde ikke være noget der vælter økonomien. :o) 10kg kattemad holder 2 mdr herhjemme ved mig, til 3 store katte (2mco, og 1huskat) jeg fodre med hill's.
    så vil klart anbefale dig to katte. de er meget sociale dyr, og vil elske at have en legekammarat. vi mennesker kan aldrig give en kat det som en anden kat kan. og jeg vil vædde på at du ikke fortryder det hvis du køber to små killinger

• #11   22. aug 2009 Jeg syns også helt sikkert du skal få dig to katte... der hvor vi boede førmener jeg vi havde 75 kvm eller sådan noget... og på det tidspunkt havde vi tre voksne katte.... og det var altså ik fordi at de led af pladsmangel... det kan sagtens lade sig gøre....

• #12   23. aug 2009 Jeg har i 4 år boet på 49kvm med mine to kæmpe-cooner uden problemer.
    Jeg fik først den ene, men kunne hurtigt se, at den ville få det godt med en katte-ven ( og jeg ville gerne have to, som kunne lege sammen).
    Min første coon blev på ingen måde mindre "afhængig" af mig, efter at jeg skaffede mig coon nr 2. De er begge verdens største kælekatte..... Nogle gange er de ikke til at få fred for ;o)
    Det er skønt med 2!!!

• #13   24. aug 2009 For kattenes skyld er det altid bedst at have 2, så de har hinanden når de er alene hjemme. Men hvis I kun skal have 1, vil jeg helt klar anbefale at få en voksen, der der ikke trives sammen med andre katte, da I så vil undgå problemer med at den savner selvskab.

Killinger er søde og sjove, men da de jo gerne er flere sammen i et kuld, vil de have scært ved at være alene.

Kommentér på:
At have MCO alene ?

Annonce