3.032 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Lopper på trods af Advantage-behandling. Lopper på trods af Advantage-behandling.

Jeg har for 2 uger siden behandlet mine katte med Advantage mod lopper. Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan det virker. Det er noget med at lopperne ikke lever mere end 24 timer efter kontakt, men jeg troede egentlig ikke at de stadig sprang på katten? Lige nu har kattene vildt mange lopper med ind. Der er lopper overalt inde og vi får loppebid op af benene - det er vildt ulækkert. Når kattene kommer ind udefra og lægger sig på et tæppe, kan man se hvordan lopperne hopper af i tæppet... smiley Kan man ikke undgå det eller gøre noget ved det? Håber i har nogle gode råd for det er vildt ulækkert og klør med alle de loppe-bid...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper på trods af Advantage-behandling.
  • #1   3. maj 2012 Hej. Det du har er et seriøst loppeangreb og kan tage lang tid at nedkæmpe med kun pipetter(læs: måneder) prøv at søge herinde på lopper og du vil finde nogle måder at bekæmpe det på. Der er et produkt der hedder trinol tror jeg nok. Det skal sprøjtes i hjemmet et rum af gangen også skal du købe noglepiller på apoteket, kan ikk huske hvad de hedder. En bruger herinde (Marianne et eller andet, mener hun er hjælpe-administrator) har flere gange postet opskriften herind. Søg efter gamle tråde smiley

• #2   3. maj 2012 Derudover kan du give kattene Capstar -tabeletter smiley

• #3   3. maj 2012 YES Maria Cecilie det var jo dét de hedder de piller smiley

• #5   3. maj 2012 Du kan få en skadedyrsbekæmper ud og behandle hjemmet - det lyder til det er ret voldsomt loppeangreb I har fået smiley Og ellers kan du også selv sprøjte med Trinol 810, det er effektivt og virker i op til 7 uger.

• #6   3. maj 2012 Der kan godt gå et par omgange før det virker optimalt, husk der SKAL gå 4 uger fra du giver det til du giver enten en ny kur eller et nyt loppemiddel, da katten ellers kan ricikere at få en forgiftning smiley

• #7   3. maj 2012 Husk hvis du sprøjter med trinol, så skal der gå lang tid med udluftning af hvert rum før kattene må komme derind smiley

• #8   6. maj 2012 Mange tak for Jeres gode råd - det vil vi prøve... Håber det hjælper. Har dog ikke set såmange lopper de sidste dage, men de er her nok...

• #9   6. maj 2012 Undgå også at vaske gulvene. Loppeæg klækkes bedst i fugtige områder:o) Og husk at smide støvsugerposen i en plastpose og så i fryseren til dagen efter. Ellers klækkes æggene bare inde i støvsugerposen:o)

Kommentér på:
Lopper på trods af Advantage-behandling.

Annonce