{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Lopper {{forumTopicSubject}}

hej jeg kunne godt tænke mig og høre jeres menninger om to spørgsmål jeg har til loppeproblemet

jeg har nogen killinger der er 8 uger gamle. nogen der ved om man kan købe noget af det der til at dråbe i nakken og så måske dele imellem dem?
der står jo de skal veje over 1kg.

andet spørgsmål er spray til lejligheden,
nogen der kender noget der er rigtig skrapt som bare virker?
har prøvet mange forskelige slags men ingen der har virket endnu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper
  • #1   23. maj 2012 Umiddelbart tror jeg ikke der er nogen problemer med at bruge en pipette på de små, men tag en snak med dyrlægen. H*n kan bedre vejlede dig. Hvis jeg selv skulle bruge pipetter på små killinger, ville jeg nok dele en pipette mellem 2 killinger, og satse på de voksne "udrydder" lopperne.

Mht et skrapt middel der virker... Ja jeg kender til 810 Trinol. Det er herre effektivt, men INGEN dyr må opholde sig, hvor der bliver sprøjtet, så længe det er vådt (=mange timer - gerne et døgn)

• #2   23. maj 2012 Jeg ville også snakke med dyrlægen, om du kan give til de små.

Jeg kender også kun 810 Trinol, men det er effiktivt. Som sagt, skal der bare være helt lukket ind til det/ de rum du har sprøjtet i, i 1 time, og så skal der luftes godt ud i 1 time også. Ingen må opholde sig i rummet, og du må ikke indånde det, samt du skal have hansker og briller på, det må heller ikke komme på huden.

• #3   23. maj 2012 På de små må du kun bruge Frontline Spray.
    Ellers er det hysterisk rengøring og i sidste ende - allersidste udvej Ardap!
    Når de bliver voksne så skift til andre mærker end Frontline. Mange har oplevet at de bliver resistente. Jeg kan anbefale Advantage og hvis kattene ikke er medgørlige, så få dyrlægen til at give dem en Programinjektion hvert halve år.

Kommentér på:
Lopper

Annonce