Indlæser...
Sortering
Råfodning for begyndere Hej alle sammen (: jeg har indtil videre ikke haft det store held med at give mine katte vådfoder, de vil simpelthen i...
Generel diskussion
Oprettet:
7. aug 2013
Visninger:
887
Omtåget kat - Gode råd? Hej! Min kat Felix var idag ved dyrlægen for at få renset tænder + fjernet en tand. Derfor blev han bedøvet. Han ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. jul 2013
Visninger:
1.117
ny katte ejer Hej alle herinde. Min kæreste og jeg får to kattekillinger hjem på onsdag. Foder, legetøj og kattebakke er der styr p...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jul 2013
Visninger:
1.436
Skal har en killing Hejsa alle sammen Skal ha en killing i morgen!! :) Glæder mig mega skal ha en hun kat og det er min venindes kat der...
Træning
Oprettet:
27. jul 2013
Visninger:
869
Gode råd til efter sterilisation Min kat Silke skal afsted og steriliseres d. 9. august. Hun bliver samtidig vaccineret og øremærket. Har i nogle go...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jul 2013
Visninger:
1.745
Prioritering ! Ja det er en underlig størrelse.... Opdager et opslag på FB hvor en person vil give 4 killinger + missemor væk ford...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jul 2013
Visninger:
675
Blærebetændelse, medicin og træthed Jeg har lige fået noget medicin til min kat for blærebetændelse i form af noget smertestillende og antibiotika. Hun er ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jul 2013
Visninger:
1.655
To hankatte - måske en hunkiling? Ja, som overskriften lyder, så har vi to hankatte på henholdsvis 2 år og den anden er 8 mdr. Den ene er en blanding af...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jul 2013
Visninger:
526
Hjælp og gode råd søges I forbindelse med at vores kat har været kørt på besøg hos en hankat er hun nu blevet gravid (hvilket selvfølgelig også...
Avl
Oprettet:
4. jul 2013
Visninger:
1.150
Adoption af alt for lille killing!! Hej alle katteelskere!! Først vil jeg bare lige gøre opmærksom på at jeg er interesseret i hjælp ikke forskelliges men...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jul 2013
Visninger:
2.855
TAK til KG's brugere! Som overskriften siger, så er dette indlæg et lille takke -og glædesindlæg til brugerne herinde. Jeg er aktiv på Hes...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jul 2013
Visninger:
526
råd søges - kat ikke velkommen (lang) Hej alle på kattegalleri. Jeg har lige oprettet den her bruger. Er normalt fast inventar på hundegalleri med min pro...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jun 2013
Visninger:
4.353
Katte overtager verden!!!! Jeg er helt sikker på Kattene er ved og overtage verden, se selv.. De har overtaget mig!!! Hjælp.. nogle der har no...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jun 2013
Visninger:
1.306
Kattebakke og rengøring! Kære alle. Jeg tænkte på om der var nogle der havde gode råd til at holde det mere rent omkring kattebakken. Det kan...
Generel diskussion
Oprettet:
19. jun 2013
Visninger:
1.349
Indførelse af ny kat Har kontaktet bestyrelsen hvor vi bor, og vores odds om at få lov til at have 2 katte ser lovende ud, dog har jeg nogle...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jun 2013
Visninger:
520
Blød pels Hej :D Jeg har en almindelig rød hankat som er 9 år gammel, han plejer altid at have den blødeste og dejligste pels. ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jun 2013
Visninger:
458
Ferie - for alle! Kære KG! Jeg vil lige høre, om der er nogen som har nogle gode råd til mig i fht. sommerferien. Vi har besluttet ikk...
Generel diskussion
Oprettet:
1. jun 2013
Visninger:
1.006
Min hankat strinter Hej.. Jeg har en hankat på omkring 2år. Jeg har haft ham med ud et par gange, og det skal siges han er indekat, og ha...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2013
Visninger:
1.558
Katte og tlf-opladere!! Hej Kattegalleri. Vi har to indekatte på 3 år, som har det godt sammen og som vi er glade for. Desværre har de en sv...
Generel diskussion
Oprettet:
24. maj 2013
Visninger:
1.166
tis i sengen heej.. jeg har en sød lille huskat, som fra starten af var renlig og brugte kattebakke. men pludselig begyndte hun at...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2013
Visninger:
1.062

Annonce