Indlæser...
Sortering
fuldstændig off topic har to tønder land HAVE og vil gerne oprette den i havegalleri (under rubrik alle nr 5 fra neden helt til højre) hvis der skulle være nogen på ...
Off Topic
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
961
Nyt hjem til Kissimee - hvilke muligheder er der? Jeg sidder i din svære situation at jeg er nødsaget til at skille mig af med min elskede kat Kissimee. Han er fem år ga...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
743
Lad os se lidt billeder Hej KG :) Jeg har fået købt et super godt kamera, og har fået taget lidt billeder af katten :) Nogen af dem er bleve...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
990
Hjælp til at oprette kat! Hej. Jeg er ny her og kan ikke rigtig finde rundt endnu. Har prøvet at oprette min kat, men når jeg så trykker opret ka...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
1.049
British shorthair killinger Hej allesammen :) Mig og min familie søger nemlig en ny British shorthair, helst en han og helst i farven creme eller ...
Avl
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
1.411
Marius' død Hold da op hvor det store udland pludselig interesser sig for Dk. Tænk sig vi har myrdet en Giraf...... Jamen jame...
Off Topic
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
1.747
"lampeskærm" plastik krave Eller hvad det nu hedder.. Er det kun hos dyrlæger man kan få fat i dem? :) min stakkels lille mis har et sår på hagen...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
1.103
Lille sjov konkurrence med præmie ***OBS*** Vinderen skal [b]selv[/b] afhente præmien i Silkeborg***OBS*** Da jeg har modtaget dette fine kradsetræ ve...
Off Topic
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
876
Spørgeskema ang. sygehus Hej kattefolk, Det ville være super hvis i ville besvare dette lille spørgeskema (4 spørgsmål) omkring behandling af...
Off Topic
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
250
Mærkelig opførsel. Hej alle sammen. Jeg har min dejlige hankat Jax, som er kasteret, han spiser normalt og alt det der. Men han ha...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
1.112
Nogen der kan hjælpe i Kolding? haster Hej Det gør mig meget ondt at oprette dette forum... Jeg står i den situation at, jeg er blevet smidt ud fra der hvo...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2014
Visninger:
1.235
Fundet død kat.. Besværligt! Ja, idag finder jeg så en død kat ude i vores gård, den er stiv og har blod ud af munden, tror den er blevet ramt af en...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2014
Visninger:
3.230
Européens sprog Vi har fået et nyt medlem i gruppen, Kirsten P. Hun bøvler lige lidt med at få det til at fungere, så jeg laver derfor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2014
Visninger:
371
Stadig fertil efter kastration? Jeg har flere steder nu set, at det skulle være korrekt, at en hankat stadig kan være fertil i en begrænset periode eft...
Avl
Oprettet:
12. feb 2014
Visninger:
886
Kastration af kat Hej... Jeg fik for lidt over en måned siden kastreret min hankat, Ramses. Jeg fik lov til at følge med i indgrebet,...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2014
Visninger:
1.518
Alternativ metode, vådfoder Ja jeg har så valgt at tage en lidt mere alternativ metode i brug for at få mine 2 til at spise vådfoder. Den primære g...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2014
Visninger:
959
Død kat ved præstø/skibinge. Der ligger en lille helt rød korthåret kat i vejkanten ved præstø/skibinge. ingen halsbånd eller øretatto. Har la...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2014
Visninger:
431
Ny killing i hjemmet Min mor har lige fået en hankilling men han hvæser konstant af hendes store 4årig hankat. Er det nogle ideer til hvad m...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2014
Visninger:
986
Pludseligt uvenner, hjælp:( Hej alle sammen. Vi har to katte herhjemme, som for 1-1½ års tid siden blev sat sammen, og det gik forholdsvis gnidni...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2014
Visninger:
3.449
vådfoder Hvor tit skal killingen have våd foder?
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2014
Visninger:
821

Annonce