døv eller selektiv hørelse døv eller selektiv hørelse
Fik for lidt over en måned siden en ny killing i huset.
Figaro er en bl af hellig birma (hans far) og moderen er british shorthair/hellig birma. Figaro er helt hvid med de kønneste blå øjne men men men,har jo hørt at hvide katte kan være døve...
Har fået ham tjekket ved dyrlægen 2 gange hvor han fik sin første og anden vaccine, Ingen reaktion ved knipsen med fingrene bag ham.
selv prøvet hjemme når han sover og sige lyde med munden. heller intet... Men pifter jeg,eller krøller en tom cigaret pakke sammen er han der med det samme. Hans bedste legetøj hehe.
Mon verden er lidt for spændende til han gider lytte til alt jeg vil have han skal høre eller er han døv?
Dyrlægen sagde han nok udviklede sit syn bedre hvis han var døv. Kunne ikke sige med sikkerhed om han var døv
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
jul 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71
Jeg tror nu mere det skyldes selektiv hørelse. Men han kan jo også have svag hørelse, så det kun er høje/specielle lyde han hører. Hvorfor han han kun være helt døv, ikke halvdøv? Den forstår jeg ikke...?
jun 2010
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
Men når han en dag sover så prøv at tænd støv sugeren det vil han sikkert reagere på hvis han kan høre lidt..
Ellers er der jo kun BAER testen tilbage der kan give 100% vished
Min søster han en dejlig hankat der også er døv og han kan fornemme vibrationer og har lært tegnesprog
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
jun 2010
døv eller selektiv hørelse