{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Charlotte L
Charlotte L
Tilmeldt:
23. sep 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Molly døde pludseligt {{forumTopicSubject}}

Årh hvilken forfærdelig dag... Vågnede i morges ved at vores ene hunkat, som lå i fodenden af sengen, gav et mærkeligt hop og sagde nogle underlige lyde... Kigger selvfølgelig hurtigt til hende og så får hun ligesom en kramp og så er hun væk smiley
Hun havde også tisset lidt mens dette var sket..

Hun var ikke syg eller noget... Hun har gået og vasket sig lidt mere end hun plejer men ellers var hun helt frisk... Hun har dog været opereret for noget mave infektion og har haft blære betændelse men alt sammen noget hun er kommet over...

Men det er da godt nok en grim oplevelse og er lidt i chok og kan ikke forstå hun er væk... Har to andre katte som jeg er totalt urolige for nu om de os skal fejle noget... /:

Vil komme til at savne hende utroligt meget, da hin virkelig var noget for sig selv... En utrolig dejlig kat som altid var med på sofahygge... <3<3



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Molly døde pludseligt
  • #1   23. sep 2012 Jeg ville personligt få den obduceret, for at sikre mig det ikke var noget der smitter

  • #2   23. sep 2012 årh hvor skrækkeligt smiley
    Det er jeg virkelig ked af at høre.
    Jeg synes også du skal få hende obduceret - også bare for at få afklaret hvad der skete.


  • #4   23. sep 2012 Hvor frygteligt. smiley
    Føler med dig!


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #5   23. sep 2012 Tak alle... Ja vi overvejede også at få hende obduceret, men blev enge om at hin var væk og at det ikke ville gøre en forskel, så hun er blevet begravet.. Men ringer til vores dyrlæge i morgen og høre hvad de siger ang. de to andre... Om de syntes de skal tjekkes for evt. Sygdomme...

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #7   23. sep 2012 Nej det var godt nok forfærdeligt... smiley
    Men ja har os selv tænkt på om det kunne have været sådan noget... Men ringer og høre dyrlæge alligevel... Bare lige for at være sikker... Altså ang tjek af to de to andre katte...


  • #8   23. sep 2012 Føler med dig.

    Hvis det kan være nogen trøst, så døde min Emil på akkurat samme måde og den blev heller ikke obduceret.
    Dyrlægen mente at det var hjertestop, at den måske havde haft en hjertefejl som ikke var blevet opdaget.

    Trøst dig med at det er gået stærkt, den har ikke haft et langt sygdomsforløb bag sig.

    R.I.P. Molly


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #9   23. sep 2012 Okay... Det er da i hvert fald rart at vide at der er nogen der prøvet noget lignede, så det ikke er noget helt uset før...

    Det er jeg os rigtig glad for... Og hun gik bort et af de steder hun elskede aller mest... smiley


  • Louise
    Louise Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 10
    #10   23. sep 2012 Hvor forfærdeligt:-( Det må have været rigtig rigtig grimt!! Sender mine tanker til jer og Molly<3



  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #11   23. sep 2012 Det var det også.. smiley Mange tak... smiley

  • #12   23. sep 2012 ååh nej føler med dig smiley

  • #13   23. sep 2012 Det gør mig ondt ;-(. Det er altid chokerende, når man mister en kat så pludseligt og uventet. Og at vågne op ved at ens kat pludselig dør smiley .... nejnejpyha! smiley
    Men når det nu desværre skulle være, så er det - set fra kattesynspunkt - en nådig død, at sove ind i sin seng.

    Hvil i fred Molly.
    Trøstekram til Charlotte.


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #14   23. sep 2012 Tak skal i ha'... Ja det er bestem ikke den bedste måde at vågne på smiley
    - men er enig... Er glad for hun gik væk hurtigt og ikke skulle døje med noget sygdom..

    Tak Tinka...


  • #15   24. sep 2012 Min Chester afgik også pludseligt ved døden sidste år.
    Han fik et anfald en onsdag, ellers havde han det fint og var glad. Ugen efter var han til dyrlægen om morgenen og da jeg kom hjem om eftermiddagen var han død.
    Jeg ved ikke om han har lidt, men jeg ved han var alene hvilket er frygteligt.

    Din pige lå i din seng og kunne putte med sit elskede menneske, og hun mærkede intet, hvilket vel er det bedste vi kan ønske for vores misser, når nu det skal være.
    det er smadder hårdt under alle omstændigheder, at miste en kat, men særligt når man slet ikke så det komme og ikke kunne forberede sig.
    Jeg føler med dig og sender trøsteknus herfra.


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #16   24. sep 2012 Er ked af at høre det med din Chester smiley og ja, kan godt forstå du ikke kan lide tanken med han var alene, man kan kun håbe det er gået ligeså stærkt... smiley er os glad for at vi vat der sammen med hende og kunne røre ved hende, så hun kunne mærke vi var der... Men nej, sådan noget kan virkelig chokere en... For man tror jo de er raske...

    Men mange tak...


Kommentér på:
Molly døde pludseligt

Annonce