Batmans tisseri Batmans tisseri
Hej (:
jeg ved der er lavet utallige emner om dette før, men synes stadig jeg er i tvivl.
vores kat Batman som er 5-6 måneder gammel nu, er kastrereret.
nu til det der skete. jeg kommer hjem, rydder hurtig op og sætter mig på sofaen, med det samme springer batman op, og tisser på tæppet lige ved siden af mig? ikke på en måde som om han ikke kan holde sig, men han tømmer simpelthen sin blære ved siden af mig. hva kan grunden være til det? :S
deres kattebakke bliver tømt hver aften, men vi har lagt mærke til de nok skal have en større en da de kradser i væggene indvendig når de graver. det undre mig bare at det ikke er vores Samson som er næsten dobbelt så stor som gør det så?
jeg har også tænkt på blærebetændelse, men ville han så ikke have sjat pisset bare ? :s
han har gjort det en gang før, det var så vores dyne det gik ud over, men det er dog nogen måneder siden nu ... er der nogen der kan hjælpe mig lidt? (:
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 139
men ja du har jo nok ret, der er nok ikke andet for end at få det undersøgt inden det bliver en vane d: ....en bakke mere tror jeg ikke ændre noget men en større bakke må vi også hellere få fat i (:
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 139
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
Batmans tisseri