541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Batmans tisseri Batmans tisseri

Hej (:
jeg ved der er lavet utallige emner om dette før, men synes stadig jeg er i tvivl.

vores kat Batman som er 5-6 måneder gammel nu, er kastrereret.

nu til det der skete. jeg kommer hjem, rydder hurtig op og sætter mig på sofaen, med det samme springer batman op, og tisser på tæppet lige ved siden af mig? ikke på en måde som om han ikke kan holde sig, men han tømmer simpelthen sin blære ved siden af mig. hva kan grunden være til det? :S

deres kattebakke bliver tømt hver aften, men vi har lagt mærke til de nok skal have en større en da de kradser i væggene indvendig når de graver. det undre mig bare at det ikke er vores Samson som er næsten dobbelt så stor som gør det så?
jeg har også tænkt på blærebetændelse, men ville han så ikke have sjat pisset bare ? :s

han har gjort det en gang før, det var så vores dyne det gik ud over, men det er dog nogen måneder siden nu ... er der nogen der kan hjælpe mig lidt? (:

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batmans tisseri
  • #2   11. dec 2012 som jeg har skrevet øverst er han neutraliseret (: - det er de begge.

men ja du har jo nok ret, der er nok ikke andet for end at få det undersøgt inden det bliver en vane d: ....en bakke mere tror jeg ikke ændre noget men en større bakke må vi også hellere få fat i (:

• #4   11. dec 2012 hmm....så kunne det jo godt være de hellere skulle have en enkel eller to mere når vi flytter i noget større til februar (:

• #5   11. dec 2012 Jeg tror nu ikke det er mangel på kattebakke der gør at en neutraliseret teen age mis - tisser på denne måde. Det virker mere som en protest. Er det startet efter i har pyntet til jul - har fået et nyt møbel eller andet ?

Kommentér på:
Batmans tisseri

Annonce