850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Det er fanme groft... Det er fanme groft...

Uha hvor er jeg gal over det her! Ikke nok med, at den stakkels kat har rendt rundt med tape om livet med ting i, det ser absolut ikke ud som om ham der piller tingene af katten er særlig "mild" ved den!! Stakkels kat. Efter alt hvad den har været i gennem. Manden er mere interesseret i tingene han finder, end at hjælpe katten smiley Grrr.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-62500479:tv-kat-snuppet-med-grej-til-fangeflugt.html

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er fanme groft...
  • #3   6. jan 2013 Stakkels kat smiley

• #4   6. jan 2013 Øv stakkels stakkels kat.. smiley

• #5   7. jan 2013 Jeg fik det så dårligt da jeg så det med den stakkels missekat. Jeg håber den har det godt.

• #6   7. jan 2013 Føj!!!!
    Igen sidder jeg tilbage med spørgsmålet: HVORFOR GØRE DET VED DYR!!!!!!?
    Usmageligt - det er hvad det er smiley

• #7   7. jan 2013 Katten er sikkert død nu...Det er jo ikke dyrevelfærd de er kjendt for i Brasilien.

• #8   7. jan 2013 Stakkels lille mis....øv hvor er nogle mennesker dog bare nogle grimme skabninger:/

• #10   7. jan 2013 Det står i artikeln at katten er kommet på dyreinternat, så den er nok i live lidt endnu.

• #11   7. jan 2013 Jeg havde håbet at den var blevet bedøvet inden de havde pillet det af, men eftersom benene er bundet, tror jeg det ikke.
    Det undrer mig nu at den ikke skriger.

Men det er da de sygeste ting mennesker finder på..
    Ikke for at tage politiet i forsvar, men hvordan skal man tage tape af en stakkels uldtot uden at det gør ondt? Det er da ikke videre sjovt at epilere ben (Jesper det har du ingen forstand på :D))
    Ikke humant at gøre uden bedøvelse - altså det med katten.

Nu er dette godtnok et katteforum, men denne sag som er blevet til af et sygt menneskes værk som skulle bures inde i en fyldt celle, får mig til at tænke på alle de andre mennesker som kun kan løse konflikter med våben.
    Hvad er det for en verden vi lever i?
    Siden skudepisoden på en skole i USA er man begyndt at producere skudsikre flyverdragter!!
    Uden at skulle gå ind i de helt store psykoanalyser, hvad er det så for et samfund og for nogle forhold som disse "opfindsomme" og syge mennesker er opvokset i?
    Hvad er det vi gør galt? Hvad er det dr gør at mennesker bliver formet til - ja undskyld men jeg vil kalde det monstre??

• #12   7. jan 2013 *Uden at skulle gå ind i de helt store psykoanalyser, hvad er det så for et samfund og for nogle forhold som disse "opfindsomme" og syge mennesker er opvokset i?*

Det kan jeg fortælle. Folk der ikke har respekt for andre end sig selv og forøvrigt lider af manglene empati, er fanget i den anale fase og kaldes narsacister. Dem kommer der desværre flere og flere af fordi nogle folk lærer deres børn at alt hvad de gør er godt.
    Den anale fase er en udvikling der sker mellem 5 og 10 års alderen. På dette tidpunkt er børn blevet 'individuelle' og her skal de også lærer at der er forskel på mennesker og at ikke alle er gode til det samme.
    Hvis lille Klaus i 2.klasse, har forældre der roser ham til skyerne over at han kan synge men at han ikke kan, vil han når han engang melder sig til x-factor og dommerne siger at han synger skide falsk, ikke kunne se realistisk på det og vil bla., reagere kraftigt og sige at de ingen smag har og at de ikke er kloge nok til at se hans talent.
    (Lidt forsimplet eks., men håber du forstår smiley )

Narsacister forstår ikke hvis de skader andre, de mener de er jordens centrum og at alt burde handle om dem. Man kan se nogle ekstreme eksempler hvis man søger narsacist på youtube.com
    Der er forskellige grader af det..

• #13   7. jan 2013 Det er derudover ikke kun forældrene der har del i dette men også medierne og andre evt., rollemodeller og ikoner, som børn og unge identificere sig med.

• #14   8. jan 2013 Bravo Ida, du kan din psykologi - mere end Freud´s teorier smiley

• #15   8. jan 2013 Ida **Den anale fase er en udvikling der sker mellem 5 og 10 års alderen.**

Arh, det er lige højt nok sat smiley

• #16   8. jan 2013 Tinka
    Du har helt ret - den er fra halvandet til tre år smiley
    Jeg fik byttet om på den anale fase og Latensfasen smiley Den vare forøvrigt fra 6 til tolvår

Puuha det er hårdt med så mange begreber der skal huskes

• #17   8. jan 2013 Har de overhovedet dyreinternater i Brasilien?? Jeg håber for kattens skyld, at den er død-

• #18   8. jan 2013 http://m.jyllands-posten.dk/international/article4971910.ece

Der står her at den er kommet på dyreinternat smiley

• #19   8. jan 2013 Ja det ved jeg godt de skriver...Men jeg tror desværre bare de har drejet halsen om på den, eller smadret dens hoved...Det gør jeg fordi de geneelt ikke regner deres dyr for noget som helst.

Kommentér på:
Det er fanme groft...

Annonce