942 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

forsvundet MCO Arhus N forsvundet MCO Arhus N

hej alle. min Maine cool Chaos, (ham på mit billede og i min profil - (reagerer på OH, bøllemus, bølle) er her til aften forsvundet. Han er vant til at være ude i vores indhegnede have og er mellem 20 og 21 på "mystisk vis" smuttet ud.

VEJLBYPARKEN, SKEJBYGAARDSVEJ 8240 (VEJLBY/RISSKOV - SKEJBY ÅRHUS N)
han er alm. stor maine coon 9 kg ca. klassisk tabby med svage striber på kroppen.
han er øretatoveret i begge øre, men kan i min paniktilstand ikke finde hans parirer.

han er bange for vinden og folk der siger høje lyde samt går hurtigt imod ham, så jeg tror at nogen har taget ham ind. han er meget menneskesøgende og ekstremt kælen.

han er 1½ år og har aldrig været ude på egen hånd, så ved ikke om han kan finde hjem.

har ledt i 1 time og kaldt og kaldt. spredt hans grus udenfor, sat mad ud.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsvundet MCO Arhus N
  • #1   15. feb 2013 Åh stakkels dig smiley Håber han kommer hjem igen smiley

• #2   15. feb 2013 Har delt den på face smiley Held og lykke smiley

• #3   16. feb 2013 Uha. Men ud og lede igen. Han må være i nærheden. Sidder måske og gemmer sig.

Hvis nogen har taget ham ind, så ser de nok efter efterlysningssedler i morgen.

Jeg tror og håber, han snart er hjemme igen.

• #4   16. feb 2013 Tusinde Tak .. har lige været ude igen og sat sedler op ved alle opgange. Håber han kommer hjem snart :,(
    Mit Tlf nr er 22 76 14 44 hvis nogen skulle høre noget.

• #5   16. feb 2013 Delt på fb kender nogle stykker ude ved dig smiley xxxxxxxxxx for han dukker op lige om lidt smiley

• #6   16. feb 2013 Er der ingen spor i sneen hvis der ligger lidt sne ved jer endnu ?

• #7   16. feb 2013 Har delt igen på face med tlf. nr. og håber snart han bliver fundet smiley

• #8   16. feb 2013 Du må ud og lede igen! Vores maine coon blev ved et uheld lukket ud engang vi havde gæster. Vi opdagede det først ret sent efter det formodentligt var sket.
    Vi var ude at lede ALLE steder!
    Kalde og kigge alle vegne..

Da vi havde ledt i næsten en time og var på nippet til at give op fandt min kæreste ham 20 meter fra vores hoveddør. Han havde gemt sig under naboens havemøbler og var STIV af skræk, og turde hverken bevæge sig eller reagerede på min kærestes tilstedeværelse..

Men jeg har delt den på FB (er fra oplandet til Århus N, og har boet i Århus N i mange år)

• #9   16. feb 2013 Hvis han er væk idag også så efterlys ham hos politiet, katteregisteret, inges dyrehjem, samtloge forumer og udlov en dusør og sørg for de lokale unger ved det, tjek hos naboerne og bank på samtlige døre i dit nabolag for at spørge om de gider se i deres garager skure efter ham kig under hække, møbler, alt der tilbyder et gemmested de er som regel ikke langt fra huset.

Når du har gjort det og hvis det ikke giver resultat så kig langs de mest trafikerede veje, i grøfter og langs jernbanen hvis den er i nærheden.

Ring til falck, teknisk forvaltning for at høre om de har fundet en kat, ring til lokale dyrelæger også.

Har selv lige været igennem samme situation, desværrr bor vi tæt på jernbanen så ddt havde et trist resultat, men vi var også en undtagelse. Normalt ginder man dem i god behold.

Hvis du er bange for at han er blevet stjålet så tjek katte til salg på nettet

• #10   16. feb 2013 Tak for jeres input! Jeg er selvfølgelig på arbejde idag 7-18, men kæresten er igang med at lave bedre opslag med billede på, samt gå rundt ned jævne mellemrum .

. Er kommet frem til at der max er gået 3 kvarter fra han er smuttet til vi har været ude og kalde.
    Er os nervøs for, enten om nogle af kattehaderne i vores område kan ha skræmt ham, elller måske de fulde mennesker der holdt fest i blokken !
    Savner ham så meget . smiley
    Vil ringe rundt til div instanser nu! Tak for rådene!

Jeg har været ude hver halve time i nat og gå rundt. Kunne intet høre eller se smiley har kigget langs veje og stier.
    Har spredt noget af hans brugte grus langs med vores have samt ved indgangsdøren, og åbnet hegnet så han kunne gå ind selv.
    Derudover har jeg sat noget af hans mad ude i haven så det måske kunne vække hans interesse.

• #11   16. feb 2013 Husk at kaIde på ham og rasel med Katteslik eller lign. når du er rundt.

• #12   16. feb 2013 Har både raslemus og hans yndlingsslik (i papir der larmer) med ude. Han er nu efterlyst på KV og DB

(link fjernet)
    (link fjernet)

• #14   16. feb 2013 Godt, husk at selvom det nok er usandsynligt må du tage den værst tænkelige mulighed med i dine overvejelser også, han kan jo være blevet kørt ned eller lignende. Ring til falck og spørg om de har haft en tur til en påkørt kat i dit område siden tidspunktet hvor han forsvandt, ring til kommunens tekniske forvaltning og dpørg om de har fjernet en kat fra området siden.

Ring til bane Danmark og spørg om de har haft en påkørsel (hvis i har jeenbane i nærheden) spørg dem så også om de vil undersøge den nære strækningn for jer (De fandt vores kat).

Jeg ved godt det er barskt og sikkert unødvendigt men tro mig ikke at vide hvad der er sket eller hvor missen er er endnu værre og det er en rar mulighed at udelukke.

Ring også og efterlys ham hos politiet, nogle mennesker ved ikke hvem de skal ringebtil så ofte ringer de der hvis de har fundet en kat, spørg i samme ombæring om de har fået flere anmeldelser af tyveri af racekatte/hunde i området.

Tænk dig også godt om, har der været biler han kunne springe ind i ved hans forsvinden? Åbne kassevogne, håndværkere ved naboen osv.

Er i flyttet for nyligt? Tjek om han er løbet "hjem" sæt en seddel op der.

Kald og kald til du bliver blå i hovedet og undersøg alle tænkelige gemmesteder også under biler og lign. Er der vaske kældre eller andre steder han ku være løbet ind? - Tænk som han ville have gjort, hvis han blev skræmt af A ville han nok have løbet mod B osv.

Håber du finder din dejlige mis eller at han kommer hjem til dig hurtigt. Har som sagt selv lige stået i den situation og føler med dig.

• #15   16. feb 2013 Vil lige tilføje at i nok ikke behøver at kigge i en større radius end 1.000 meter med mindre i netop er flyttet, han vil med sikkerhed ikke strejfe helt vildt, han er kastreret ikke?

Første gang vores ene mis kom ud ved en fejl, sad han i busken lige ude foran vores stue vindue og selvom jeg kaldte og kaldte og kaldte sad han totalt stille uden at reagere i mange timer, til sidst opdagede jeg ham ved et tilfælde.

• #16   16. feb 2013 Jeg håber du finder ham. Jeg kan se at mit opslag er blevet delt af 4 andre allerede.
    Og et par stykker har sagt de vil kigge efter ham. Bla. en der bor på skelagervej

• #17   16. feb 2013 Jeg har ringet til Falck og politiet og andre. Ved at det er en risiko for at han kan være kommet til skade, og har ringet til dyrehospitaler o.l.

Vores område er rigtigt besværligt med super mange og store buske samt huller ind under altaner så det er en djungle .
    Vi har nogle venner til at hjælpe med at lede.
    Ingen har reageret på opslag. Så vi har printet flere 100 som vi er ved at få delt rundt. Håber nogen har set ham.
    Tusind tak for jeres hjælp til ideer. Jeg er virkelig taknemlig!!!!!

• #18   16. feb 2013 Husk og holde øje ved www.ddaa.dk hvis de skulle få indleveret ham smiley

• #19   16. feb 2013 Jeg kan ikke kontakte ddaa på Tlf. Kan det virkelig passe at deres Tlf er lukket i weekenden? Har skrevet mail til dem?

• #20   16. feb 2013 deler på fb
    Xxxx for du får ham hjem igen

• #21   16. feb 2013 Tusind tak. Har os et opslag derinde på Michelle skogstad Pedersen

• #22   16. feb 2013 Krydsede fingre fra den anden ende af landet, håber på godt nyt snart!

• #23   16. feb 2013 Her er en side hvor du kan efterlyse på en mobil app med dusør, så kan folk se om der er nogle dusører i deres lokal område tror århus er et perfekt sted til det med så mange unge. Så efterlys ham her også http://moreeyes.com/

• #24   16. feb 2013 Så er min baby hjemme igen ?
    Efter at have delt 250 flyers ud, stemmer dørklokker og tudet, fandt jeg ham indhegnet i en have i nærheden. Så måske er han selv smuttet derind. Ynkelig og sulten det var han hvertfald smiley
    Tusinde tak for hjælpen og de opmuntrende ord! Er meget taknemlig for jeres interesse og hjælp.
    Venlig hilsen Michelle

• #25   16. feb 2013 Eeeeeeej hvor er det godt smiley dejligt at høre det endte godt smiley kram til jer

• #26   16. feb 2013 Er så lykkelig nu!
    Troede aldrig jeg skulle se ham igen!

• #27   16. feb 2013 Kan godt forstå du er lykkelig smiley

• #28   16. feb 2013 Forresten LasseP har lige læst beskederne igennem, og set igennem min egoisme. -det gør mig ondt, at du har mistet en misser. Tak for hjælpen.

• #29   16. feb 2013 Åh, det var da godt at I fandt ham!

Jeg tænkte nok han sad et sted i nærheden og var blevet overvældet af det hele!

• #30   16. feb 2013 Nej hvor skønt for dig! Det var dejligt at du fandt ham, så må han hellere få en ekstra masse kærlighed :).Tak for bemærkningen, det var dog på ingen måde for at fiske efter medlidenhed, men tænkte at du hellere måtte få de værste muligheder af vejen med det samme.

Forresten, hvor har du fået ham fra? Han er pisse lækker og vi skal inden for en overskuelig fremtid ha en ny legekammerat til Mandfred, så henvisninger til pågældende opdrætter modtages gerne.

• #31   17. feb 2013 Jubiiiii god update! Dejligt at høre

• #32   17. feb 2013 jubii sikke en lettelse smiley

• #33   19. feb 2013 Åh, hvilken lettelse! Tak for en dejlig opdatering. smiley

Hvor har jeg forresten tit hørt om folk, der finder deres katte, mens de er ude med sedler. Det virker åbenbart. smiley

• #34   19. feb 2013 Hurra for Chaos...

• #35   19. feb 2013 smiley

Kommentér på:
forsvundet MCO Arhus N

Annonce