417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

ligger sig i kattebakken ligger sig i kattebakken

Jeg har her ved fem tiden været til dyrlæge med min maine coon da han har en infektion i øret. Dyrlægen gav ham øredråber og en sprøjte med antibiotika og smertestillende, hun mente han ville slappe af efter et par timer. Han er nu begyndt og ligge sig ind i den ene af kattebakkerne, og kommer ikke selv ud, jeg har taget ham med ind i stuen og lukket døren så han ikke kan.komme til at ligge i kattebakken. Mit spørgsmål er så, skal jeg bare lade ham ligge sig i kattebakken?

Det skal lige siges at han normalt er meget renlig, og har ikke nogen adfærdsproblemer. Kan det være det medicin han.har fået eller har han bare lyst til at ligge for sig selv? Han ligger inde i stuen sammen med mig og slapper af nu, men skal jef lade ham gå ud og ligge sig i bakken igen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ligger sig i kattebakken
Kommentér på:
ligger sig i kattebakken

Annonce