Til Jer med kat.. og hvalp Til Jer med kat.. og hvalp
Hej alle!
Jeg har jo læst en masse om det her, men det er altid rart lige at få lidt ekstra råd..
Jeg har en kat på 4 år og vi har lige fået en lille hvalp. Det er egentlig gået rimelig godt med at introducere den lille nye hvalp til katten.. Hvalpen er vokset op med katte, så hun er ikke bange for katten og vil lege.. Vi prøver selvfølgelig at stoppe hende fra at løbe hen mod katten - det er katten ikke super glad for..
Men.. er der nogen der har erfaring med, hvor lang tid det tager katten at acceptere den nye hvalp..?
Katten er meget nysgerrig og holder øje med hvalpen gennem hegnet ind til soveværelset.. Vi har givet katten godbidder, som hun har spist foran hunden.. Så jeg tænker - det er vel meget godt?
Der er nu kun gået 1 enkelt dag og jeg forventer ikke mirakler, men håber da, at de to kan lære at blive venner.
Er der nogen der ellers har nogle gode råd !?
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 62 Svar: 271
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 65
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
Vores katte har altid hurtigt taget hunden til sig - og opdraget på den. Hvis katten bare har noget den kan hoppe op på , for at være i fred ind i mellem - så lad dem endelig gå sammen og lære hinanden at kende.
jun 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Til Jer med kat.. og hvalp