Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kend et køn
  • #1   10. nov 2013 Han er den dreng, det er sikkert.
    Er han måske blevet kastereret inden du fik ham?

• stine l
    stine l Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #3   10. nov 2013 Nej han er ikke kastreret. Men pyha... Han er ret tyk.. Var bange for han var gravid.. smiley

• #5   10. nov 2013 Altså... Der er ikke nogen vaginal åbning på det billede, så det ville være ret utroligt :b

• stine l
    stine l Tilmeldt:
    mar 2009

#6   10. nov 2013 Hahaha... smiley TAK! Tror vi må et smut forbi dyrelægen til et sundhedstjek smiley Måske diæt foder er vejen frem smiley

• #8   10. nov 2013 Han er på ingen måde en hun smiley

mænds boller ser nu altså også anderledes ud når de ligger ned smiley

• stine l
    stine l Tilmeldt:
    mar 2009

#9   10. nov 2013 Han får noget fra dyrehandleren der hedder Fit+fun - det får begge mine katte, men den anden er overhovedet ikke tyk.
    Den er heller ikke sådan overdrevet fed, men større end min anden kat, som er et år ældre... Altså han har en hængende, gyngende, rund mave!

• #10   10. nov 2013 Jeg syntes ikke du skal give diætfoder, men et godt foder med kød kød og atter kød, suppleret med en god mængde vådkost/råt kød.
    Jeg ville også få ham kastreret før han bliver fertil, altså hurtigt smiley

• stine l
    stine l Tilmeldt:
    mar 2009

#13   10. nov 2013 Ormekur har han fået i sommers... Tror du det er det?? Nårh, jeg ringer til dyrelægen i morgen!! Så kan han blive ordnet for alt i samme ordning - kastration, og evt. ormekur.

• #14   10. nov 2013 Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide at få ham kastreret snarrest, inden han for alvor bliver kønsmoden og begynder at strinte..

Og så ville jeg klart hvis jeg var dig overveje at fodre med noget andet end fit+fun, det er i min verden ikke et særligt godt foder, der er ikke nok proteiner i og alt for meget fyldstof og sukker, jeg havde en plejemis jeg havde købt det til, hun fik mylderbæ og nægtede at bruge sin kattebakke pga dårlig mave smiley så synd for hende, skiftede hurtigt til noget andet, og straks var maven i orden igen..

Kommentér på:
Kend et køn

Annonce