574 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
EFTERLYSNING midtjylland! EFTERLYSNING midtjylland!
Min dejlige kastreret hankat Buster er løbet hjemmefra ved 1 tiden i dag, på Højgårdvej ved Oddense han er indekat og ikke vant til at være ude på egen hånd. Han er alm huskat, hvid med mørke aftegninger og han er lettere buttet.
han er øretattoveret og lyder navnet Buster og er meget kælen også, hvis nogen har set ham så send venligst en besked her på kg eller sms/ring på nummeret 50562619 ........øretattovnr. fmco52..... Del gerne
Flere billeder af ham kan ses på min profil.
1 synes godt om
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 1
jeg var ude og kalde og lede efter ham hele aftenen igår, og flere gange i løbet natten, og igen idag men uden held...
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Jeg håber du får ham fundet. Husk at han kan være så skræmt ved det hele at han gemmer sig et sted i nærheden. Min hankastrat slap engang ud ved et uheld, og vi ledte og ledte - efter flere timer fandt vi ham under naboens havemøbler. For skræmt til overhovedet at røre sig.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
husk at snak med dine naboer, lav evt nogle efterlysninger og læg i folks postkasser. Han kan jo være kommet ind i et skur eller noget
det prøvede jeg selv for år tilbage med gamle Misse. Hun var pist væk, og normalt kunne man regne med at hun kom ved 17 tiden eller ved 22 tiden. Og det var altså lige så sikkert som amen i kirken. en dag kom hun bare ikke. Og der havde været jagt på marken ved siden af vores, så man var da lidt bange for at hun var blevet ramt. Jeg var ude flere gange om natten. Og stod tidligt op og gik marken rundt uden at finde katten. Da jeg kom retur syntes jeg lige at jeg ville spørger vores genbo (vi havde kun 3 naboer) om de havde set hende. det havde de ikke. Men inden jeg nåede at komme ind, kom konen rendede og fortalte at Misse var blevet lukket ind i deres stald - de havde lige opdaget hende fordi de skulle fodere hestene. så mig over og hente hende - og katten, ja hun var pænt sagt p...sur!
EFTERLYSNING midtjylland!