1.119 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Litter Champ spand Litter Champ spand

Hej alle!

Min kæreste og jeg er rigtig trætte af, at vores lejlighed er begyndt at lugte af kattelort - vi har to katte og vi tømmer deres kattebakker flere gange dagligt, så det er ikke bakkerne som lugter, men derimod poserne med kattelort, som lugter. Vi bor på 4. og har ikke mulighed for at benytte den skraldeskakt, som er på opgangen, så hvis vi skal smide poserne ud hver gang kattene har været på, så skal vi op og ned ca. 5 gange dagligt - foruden de gange vi skal ned af andre grunde. Det kan godt være nogle kalder det dovenskab, men jeg tvivler på, at ret mange rent faktisk vil rende op og ned af trapperne 6-7 gange dagligt samtidig med fuldtidsjob og en travl hverdag, så vi søger en anden løsning.
Vi tager altid katteposerne med ned når vi skal ud af huset, men de lugter altså stadigvæk. Når vi har tømt bakkerne smider vi posen i en lille spand, men dette er ikke nok - de hørmer stadigvæk.

I min søgen på en løsning på problemet kom jeg over Litter Champ skraldespanden, som er beregnet til netop dette formål og ifølge Zooplus' anmeldelser, så ser den ud til at virke ret godt - men er der nogen af jer, som har erfaring med produktet? smiley

Det drejer sig om denne:
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/litterlocker_litterchamp/litter_champ/219328

Mvh Mette, Malthe og Ludvig

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Litter Champ spand
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #1   19. maj 2014 Jeg smidder kun afføringen fra alle mine katte i toilettet og tager så en frysepose og tager tisse klumperne op i og binder en knude og lægger dem i en indkøbs pose, Jeg har ikke oplevet at det lugtede, når jeg gjorde sådan. Når der var ca 5 tisseposer i den store pose, gik jeg ud med det.
    Men idag køber jeg Cat's Best Øko Plus kattegrus et rigtigt godt klumpene kattegrus, der kan komme i toilettet. smiley

• #4   20. maj 2014 Jeg har ikke prøvet den men jeg tænker at den fungerer som en blespand til babyer og sådan en er ihvertfald lufttæt. Måske kan det betale sig at købe en blespand til babyer. De kan tit findes gratis eller til 50 kr på dba. Det kan nok betale sig at undersøge hvilke poser der er billigst.

Kommentér på:
Litter Champ spand

Annonce