1.050 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vækstkurv Vækstkurv

Nu har jeg kigget på forskellige sider og synes ikke rigtig jeg kan finde en enkel og god vækstkurv?
Jeg har en Maine Coon killing og ved ikke helt, hvad de skal veje og han vokser som han skal f.eks nu er han 14 uger og vejer over 2.5 kg.???

Har i nogle gode råd til vådfoder - jeg bruger Royal Canin MC killing i tør foder og i killingepakken fra RC var der 2 pk med den ene hedder "Kitten Instinctive, det andet Pediatric Growth - hvad er bedst..?? Og er der andre mærker der er lige så gode eller bedre..??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vækstkurv
  • #1   18. nov 2014 Når de først er over 12 uger så vokser de ikke ens.. Nogle "skynder" sig at blive store, andre gør det i spring smiley

• #4   18. nov 2014 Min Main Coon dreng vejede også 2,5 kg som ca 14 uger og da han var 10 mdr var han meget ranglet ( tynd) men vejede 7,5kg og året efter vejede han 9,5, året efter ca vejede han 9,7 og det var det som dyrlægen kaldte hans normal vægt smiley han blev så lidt buttet og kom op på knapt 11kg, men det var nok på grund af hans dårlige hofter.
    Men du kan ikke regne med noget, men blot give et godt kvalitetsfoder og have det stående døgnet rundt og så give råt og vådt som Lotte skriver.
    Held og lykke med ham smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #5   18. nov 2014 Det er en super fin vægt.:-)

Da min Maine Coon var 15 uger vejede han 3 kg.

Men som de andre siger er det forskelligt hvordan de udvikler sig og vokser forskelligt, lige som os mennesker. smiley Man kan ikke sige at en Maine Coon eller feks en Norsk Skovkat har en bestemt ca vægt, det kan ikke lade sig gøre

• #7   18. nov 2014 Det er bare så godt med gode råd og klapper i min små hænder.. smiley Gerne flere af slagsen, alt muligt andet og i forhold til vådfoder.. smiley Og glad for at høre at han umiddelbart følger med som han skal smiley

• #9   18. nov 2014 Tager imod alle råd og åben for at prøve andre produkter.. Cosma hvad er det og hvor køber man det evt.?

• #11   20. nov 2014 Er begyndt at give ham vådfoder og han er bare blevet så mere aktiv og en rigtig vildbasse. Så fedt og tusind tak for jeres gode råd smiley

Kommentér på:
Vækstkurv

Annonce