481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Theresa B
Theresa B
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54

Svindler omkring Svindler omkring

Jeg har tidligere i dag fundet en annonce på DBA, med et billede af en sød killing, og en pris på omkring 400kr. Jeg skrev til vedkommende, og fik med det samme svar. Her skriver hun en meget sørgelig besked om at manden har fået allergi, og de derfor desværre ikke kan beholde killingerne. Billeder her under var af to killinger. Den ene var taget på et tæppe og var meget "hjemmelige", den anden var helt klart fra en studie.

Så fik jeg svar at hun nu bor i Polen (før boede hun i København) og at hun ikke skulle have noget for killingen blot 900kr for fragt. (før var prisen 450kr ) Hun ville altså sende killingen med et Polsk transportfirma. Jeg skulle bare sende adresse osv. og så ville jeg få en fragt regning.

Annoncen er nu blevet slettet, men ligende dukker sikkert op igen.

Håber I holder øjne og øre åbne, og stoler på hvis det, som i dette tilfælde, virkede for godt til at være sandt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svindler omkring
  • Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
    #4   23. feb 2015 Da jeg havde fundet ud af det nok var fup, skrev jeg en fin besked tilbage til hende at vi faktisk skulle forbi Polen, og gerne ville hente den der. Jeg hørte aldrig fra hende igen.
    Så fik jeg lige bekræftet det smiley

• #5   25. feb 2015 Ej hvor modbydeligt. Min veninde prøvede at blive snydt da hun skulle købe en chihuahua hvalp. Der skulle hun indbetale et depositum og efterfølgende hørte hun selvfølgelig intet. Det var også på dba.

Kommentér på:
Svindler omkring

Annonce