Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grønland
  • #1   14. jan 2016 Har du tjek på vacciner? Da en af mine tidl. veninder ville til Grønland med sin kat måtte den "hastevaccineres" mod rabies.

• #2   14. jan 2016 Ja det er der styr på

• #3   14. jan 2016 da jeg var på kv, passede vi en kat hvor ejeren var i grønland. senere valgte ejeren at tage katten med retur til grønland. det sidste jeg hørte var at både ejer og kat havde det godt.
    det var så en indekat, hvilket var fint da det var den kolde ende

• #4   15. jan 2016 Jeg har ingen erfaringer, men kan huske en tråd herinde fra (mange år siden) hvor en bruger fra Grønland skrev, at der kun var én dyrlæge på hele Grønland smiley :-S Håber da at der er flere nu.

• #6   15. jan 2016 Og hvorfor er hundene så ikke det ?

Der er dyrlæge i byen og hunde fri by

• #7   16. jan 2016 Hundefri by findes ikke på Grønland smiley
    Jeg har familie der i mange år boede først i en lille bygd hvor hundene (selvfølgelig) blev brugt som slædehunde og blev fodret med råt kød der bare blev smidt på jorden og herefter boede de i Nuuk hvor der under deres "veranda" boede en hund som var forladt til fordel for bajerne....

Jeg må altså indrømme, at jeg turde ikke medbringe en kat, det grønlandske folk er et "naturfolk".

• #8   16. jan 2016 Jo der gør der nemlig, i Grønland er hunde er transport redskab og ikke sofa hund og den by vi skal i er det ikke engang muligt at køre med slæde hvis man skal til en anden by er det med skib smiley

• #9   16. jan 2016 Tag du bare katten med, den er jo dit ansvar, og du finder nok ud af, at den ikke kan lide kulden og helst vil være inde, og det med hunde er ikke noget problem hvis du kattesikre dit hjem.
    Skulle den stikke ud, uanset årstid, skal den findes stort set med det samme, ellers overlever den ikke.
    Der hvor der ikke er hunde, kan du møde både ræve og isbjørne, og de syntes nok en kat er en lækkerbisken.
    Desværre har jeg ikke erfaringer af nyere dato, og kender ikke til steder hvor hundene ikke kommer.
    Måske har du kontakt der oppe når du mu skal der op, og så ville jeg høre dem, eller de offentlige myndigheder på stedet.

• #10   16. jan 2016 Altså på billedet er din kat i snor, så jeg gætter på det er en indekat som du lufter en gang i mellem? Så kan jeg ikke se hvorfor det skulle være et problem at tage den med. Den vil jo gå inden for i varmen uden for hundenes rækkevidde, så er det jo bare at være opmærksom på kulde og evt løse dyr når den så luftes. smiley

Kommentér på:
Grønland

Annonce