Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barf/vom til kat?
  • #1   14. apr 2016 Der er lidt forskellige måder at gøre det på - nogle køber det som fuldfoder, andre blander selv. Nogle foretrækker 100% råt og nogle kan godt lide en blanding.
    Det kommer vel mest af alt an på hvad du gerne vil smiley og hvad der er muligt.
    Hvis jeg skulle det, ville jeg nok købe pakker fra BARF-foder.dk
    Men det er mest fordi jeg gerne vil være helt sikker på at foderet er iorden.

På en del af engelske hjemmesider står der, at en del dyrlæger får katte ind som er fejlernærede, fordi ejerne i god tro fodrede med råt, men da de selv havde sammensat/lavet det, så missede de f.eks kød/knogle ratio eller hvor meget må være muskelkød, og hvor meget må være organer.
    Det kan være lidt svært at greje hvis man selv skal. Men jeg tænker når først man er inde i det, så går det nemmere.
    Man skal også tænke på om man har fryseplads nok - En kat skal spise 2-4% af deres kropsvægt i foderet om dagen. Det håkan hurtigt gå hen og blive mange kilo man skal opbevare eller købe ofte. Som med alt andet er det billigst at købe i meget på een gang.

Kommentér på:
Barf/vom til kat?

Annonce