518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

vaccination vaccination

Er der nogen herinde, der har erfaring med at jeres kat bliver sløj efter vaccination?

Basse blev vaccineret i går og han har siden da virket lidt sløj, han sover meget og har lidt rødt tandkød.

I februar fik han calicivirus, netop den virus som han er vaccineret imod(han var også vaccineret inden) og han har nu lidt de samme symptomer, -lidt rødt tandkød, men han har ikke blærer på tungen.

Jeg holder selvfølgelig øje med ham, men er der nogen af jer der har ligende erfaringer?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vaccination
  • Louise B
    Louise B Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #1   15. jun 2004 Min kat caris bliver også vaccineret, men virker aldrig sløj efter vaccinationen. Men min ene hest bliver altid påvirket af bivikrningerne. Men hold øje med din kat evt. for feber. Eller få dyrlægetjekket.

• #2   15. jun 2004 Min chris bliver os lidt sløj og det gør Mas os!
    Knus Kine!

• #3   15. jun 2004 De gange Felix er blevet vaccineret, har han også været sløj, men det er helt normalt. Dyrlægen fortaltre mig det da vi var derhenne. Mærkeligt at din ikke også gjorde det.

Kommentér på:
vaccination

Annonce